در سخنرانی به مناسبت میلاد پیامبر اسلام (ص)

عبدالملک حوثی : جنگ نرم با هدف سلطه بر امت اسلام است

عبدالملک حوثی : جنگ نرم با هدف سلطه بر امت اسلام است
سه شنبه 4 مهر 1402 - 22:05

عبدالملک بدر الدین الحوثی رهبر انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) گفت : جنبش لابی یهودی صهیونیستی در جهان و بازوهایش در آمریکا و رژیم صهیونیستی و برخی از نظام های اروپایی و اذنابشان می خواهند با نفوذ در میان مسلمامان آنان را مهار کنند.

العالم - یمن

حوثی افزود: دخالت دشمنان به حدی رسیده که حتی در شیوه های آموزشی کشورهای اسلامی و عربی مانند عربستان سعودی دخالت کرده و اقدام به حذف آیات قرآن از کتاب های درسی کرده اند چرا که یهودیان از این آیات به شدت خشمگین هستند.

حوثی با اشاره به سالگرد میلاد پیامبر (ص)، گفت : مردم یمن با این مناسبت بر اساس اهمیت و عظمتش تعامل می کنند به این دلیل که از عظیم ترین مناسبتهاست.

وی اظهار داشت : منابع مردم یمن دهها سال است که غارت شده و از آن برای خدمت به مردم استفاده نشده و مسئولین فقط در زمینه استفاده از آن به نفع مردم وعده داده اند.

حوثی همچنین گفت : برخی از شخصیتهای حزبی ثروت هنگفتی اندوخته اند و از آن در امارات، مصر، ترکیه و بقیه کشورهای جهان استفاده می کنند.

وی ادامه داد : برخی از مسئولین حکومت سابق به دروغ برای مردم یمن اشک تمساح می ریزند اما همزمان در صف دشمن هستند و در ریخته شدن خون مردم این کشور سهیمند.

پربیننده ترین خبرها