رژیم اسراییل با اتهام به ایران در طرح خیالی ترور بن گویر، به دنبال چیست؟

رژیم اسراییل با اتهام به ایران در طرح خیالی ترور بن گویر، به دنبال چیست؟
پنج‌شنبه 6 مهر 1402 - 09:12

شورای رسانه ها و پخش رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه ادعا کرد دستگاه امنیت داخلی این رژیم (شاباک) تلاش ایران برای اجرای عملیات های خصمانه در "اسرائیل" از جمله ترور "ایتمار بن گویر"، وزیر امنیت داخلی این رژیم و "یهودا گلیک"، از اعضای کنست را خنثی کرده است.

العالم - در گوشی

در شرح جزئیات این ادعا آمده است که این رژیم 5 فلسطینی را (3 نفر از جنین در شمال کرانه باختری و 2 نفر از شهر ناصره و شهرک المقیبله) دستگیر کرده است؛ این افراد از یک مقام مسئول (بدون ذکر نام وی) در اردن دستور می گرفتند که او هم به نیابت از مقامات امنیتی ایران فعالیت می کرد.

بارها و به دقت علل اتخاذ چنین سیاست های نافرجامی را از سوی دستگاه های جاسوسی و کابینه رژیم صهیونیستی در برخورد با مقاومت فلسطین در غزه و کرانه باختری و قدس و کل سرزمین های اشغالی تحلیل کرده و شاهد تکرار چنین دروغ های خنده داری با این مضمون که اگر ایران نبود مقاومت در برابر اشغالگران دوام نمی آورد!! و ایران در همه فعالیت های مقاومت دست دارد!! بوده ایم.

این سیاست چیزی بیش از سیاست کبکی که سرش را زیر برف کرده است، نمی تواند باشد. درست است که ملت فلسطین شایسته همه نوع حمایت و پشتیبانی از همه کشورها و ملت های عرب و مسلمان هستند اما در خاک فلسطین جز پسران و دختران فلسطینی، کس دیگری نمی تواند در برابر جنایات رژیم صهیونیستی و وحشی گری شهرک نشینان و تروریست هایی مثل بن گویر و اسموتریش و یهودا گلیک بایستد.

وقتی که بن گویر تروریست علنی دعوت به قتل عام فلسطینی ها می کند و یهودا گلیک هر بار در رأس یک مشت شهرک نشین افراطی حرمت مسجد الاقصی را می شکنند و به آن یورش می برند و وقتی که این گروه صهیونیست تروریست علنی خواستار تحریب مسجد الاقصی و ساخت معبد خیالی شان می شوند آیا می توان انتظار داشت که جوانان فلسطینی دست روی دست بگذارند و نظاره گر همه این جنایات باشند؟

آیا جوانان فلسطینی نیازمند این هستند که یک نفر بیاید و به آنها یادآوری کند که امثال بن گویر و گلیک و اسموتریش و نتانیاهو برای زدودن هویت واقعی قدس، یهودی کردن آن، هتک حرمت مسجد الاقصی، تخریب آن و اخراج فلسطینی ها از سرزمین اجدادی شان تلاش می کنند؟

نه ما و نه هیچ کس دیگر باور نمی کنیم که فلسطینی هایی که طی هفتاد سال گذشته در برابر رژیم صهیونیستی مقاومت کرده و تا اخراج کامل آن از خاک فلسطین مقاومت خواهند کرد، به خاطر پیوند خونی و مذهبی به وظایف خود عمل می کنند. ملت فلسطین در واقع به نیابت از دو میلیارد مسلمان با رژیم اشغالگر می جنگد.

البته تمام مطالبی که تا الان گفتیم با فرض صحت ادعای رژیم صهیونیستی بوده است و گرنه این رژیم اکنون به خاطر تمام اختلافات داخلی، ضعف و پوسیدگی اش بیش از همیشه عیان شده است و بیشتر از همیشه محتاج نشر چنین دروغ هایی است تا شاید با این ترفند بتواند افکار عمومی در این رژیم را که – به خاطر سیاست های اخیر نتانیاهو علیه دستگاه قضایی این رژیم - در آستانه جنگ داخلی قرار گرفته اند، متحد کند. این دروغ ها از سوی دیگر در واقع تلاشی هستند برای نمایش قدرت دستگاه های جاسوسی این رژیم که در برابر جوانان مقاوم فلسطینی در کرانه باختری ذلیل و ناتوان شده اند؛ جوانانی که با عملیات های شهادت طلبانه خود دستگاه های امنیتی رژیم اشغالگر را به زانو درآورده اند و این رژیم اکنون برای سرپوش گذاشتن بر این شکست های خفت بار چاره ای ندارد جز متهم کردن ایران!

پربیننده ترین خبرها