روزنامه عبری: حماس توانست خواسته خود را بر "اسرائیل" تحمیل کند

روزنامه عبری: حماس توانست خواسته خود را بر
شنبه 8 مهر 1402 - 10:24

یک روزنامه عبری زبان نوشت که مصر، قطر و سازمان ملل مجبور شدند برای توقف تنش و درگیری‌های مرزی در غزه دست به دامن حماس شوند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

روزنامه عبری زبان "یسرائیل هیوم" در این باره خاطرنشان کرد که جنبش حماس موفق شد اراده و خواسته خود را به رژیم صهیونیستی و طرف‌های واسطه تحمیل کند و اکنون بحث احتمال افزایش صدور مجوز کار برای فلسطینیان ساکن غزه به 20 هزار مورد مطرح است و حماس حتی خواستار افزایش آن به 50 الی 60 هزار مورد شده است.

این روزنامه اشاره کرد که یحیی سنوار رهبر حماس در نوار غزه با اعمال فشار و ملتهب کردن اوضاع در نوار مرزی غزه موفق به تحقق این خواسته شد.

"یسرائیل هیوم" تاکید کرد که مصر، قطر و سازمان ملل مجبور شدند برای توقف تنش و درگیری‌های مرزی در غزه و بازگردان آرامش به این منطقه دست به دامن حماس شوند.

روزنامه مذکور بیان کرد که حماس ثابت کرد که قادر به اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی و طرف‌های واسطه برای تحقق اهداف و خواسته‌های خود است.

در همین حال کانال 12 عبری گزارش داد که تشدید اوضاع اخیر بین غزه و اشغالگری یک ابتکار از پیش برنامه ریزی شده از سوی جنبش حماس در تمام جوانب و مراحل آن بوده است.

این شبکه خاطرنشان کرد، حماس آموخته است که چگونه به اهداف در برابر اسرائیل دست یابد، تشدید تنش کنونی یک ابتکار از پیش برنامه ریزی شده حماس در همه جنبه ها و مراحل آن است و نتیجه محاسبات اشتباه یا غیرمنتظره نیست.

پربیننده ترین خبرها