افزایش سفر شهروندان و گردشگران بحرینی به سوریه

افزایش سفر شهروندان و گردشگران بحرینی به سوریه
دوشنبه 10 مهر 1402 - 08:55

سفر شهروندان و گردشگران بحرینی به سوریه رو به افزایش گذاشته و پیش بین ها حاکی از آن است که سفر گردشگران به این کشور پس از یک ده جنگ و خشونت رشد بیشتری خواهد یافت.

العالم ـ سوریه

بنابر گزارش تارنمای روزنامه بحرینی "البلاد"، مسؤولان دفاتر گردشگری و مسافران بحرینی اعلام کردند که سال جاری میلادی در مقایسه با سالهای گذشته به ویژه نسبت به مرحله پسا کرونا شاهد اقبال بیشتر اتباع بحرینی برای سفر به سوریه هستیم.

براساس گزارش البلاد، علاوه بر پیگیری مستمر شبانه روزی مسؤولان سفارت بحرین در دمشق، امکانات زیادی از در اختیار بازدیدکنندگان بحرینی برای سفر به سوریه قرار گرفته است.

میزان رزو و اشغال بلیت هواپیما برای سفر به سوریه توسط بحرینی‌ها در فصل گذشته ۱۰۰ درصد افزایش یافت که اکثر آن ها از طریق اردن و لبنان و سفر زمینی به سوریه رفته اند.

افزایش رزو سفر به سوریه در ماه‌های گذشته خود شاخصی برای استقبال بیشتر اتباع بحرینی در فصل تعطیلات سال جدید میلادی است.

به گزارش ایرنا، بحرین دسامبر ۲۰۲۱ روابط خود با دولت دمشق را ازسرگفت و «حمد بن عیسی آل خلیفه" شاه بحرین در یک حکم حکومتی و پس از ۱۰ سال قطع روابط سفیر منامه در دمشق را تعیین کرد.

با این اقدام شاه بحرین، این کشور پس از عمان و امارات به سومین کشوری تبدیل شد که پس از گذشت یک دهه به قطع روابط خود با سوریه پایان داد.

پربیننده ترین خبرها