لیگ قهرمانان آسیا ؛

گل‌ محمدی: پرسپولیس واقعی را دیدید

گل‌ محمدی: پرسپولیس واقعی را دیدید
سه شنبه 11 مهر 1402 - 09:48

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به ستایش از عملکرد بازیکنانش پس از پیروزی این تیم برابر الدحیل قطر پرداخت.

العالم - ایران / ورزشی

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی این تیم برابر الدحیل قطر در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری، گفت: از الدحیل بابت میزبانی خوبی که داشتند تشکر می‌کنم.در نهایت هم با توجه به شرایط خوب توانستیم بازی خوبی انجام دهیم. به هوادارانمان و بازیکنان تبریک می‌گویم.بازیکنان خیلی زیر فشار بودند و توانستند بازی را ببرند با توجه به بازی اول، امتیازات این بازی اهمیت زیادی داشت.

سرمربی پرسپولیس افزود: از این برد خوشحال هستیم و باید خودمان را برای لیگ و بازی آینده مقابل استقلال تاجیکستان آماده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: بازی سختی بود الدحیل یکی از تیم‌های سخت آسیا است و نیمه اول نیمه خوبی برای ما بود و اجازه ندادیم حریف خودش را پیدا کند. موقعیت داشتیم که گل نشد.در مجموع متعادل بود اما نیمه دوم با توجه به اینکه هدفمان فقط برد و کسب سه امتیاز بود بازیکنان با تمرکز خوب و اراده خوب توانستند بازی خوبی به نمایش بگذارند و دقایق را با پاسکاری مدیریت کنند و نتیجه را بدست آورند.

وی درباره اینکه چگونه به تیم شوک دادید که پس از باخت به النصر، امشب الدحیل را شکست دهید، یادآور شد:در مورد بازی اول باید بگویم که زمین بازی آماده آن بازی نبود و ضرر زیادی کردیم و نتوانستیم بازی خودمان را انجام دهیم. شرایطی که وجود داشت برای نوع فوتبالمان و خودمان شرایط خوبی نبود. اتفاقاتی هم مانند مصدومیت ترابی و اخراج سرلک افتاد و تیم نتوانست خودش را پیدا کند و همه اتفاقات علیه ما بود.

گل‌محمدی تاکید کرد: امروز کیفیت بازیکنان پرسپولیس را دیدید و وقتی شرایط مهیا باشد می‌توانند خودشان را نشان دهند. به بازیکنان ایمان دارم تا بتوانند در شرایط سخت قابلیت خود را نشان دهند.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص اینکه آیا در بازگشت به آزادی هم چهره پرسپولیس را اینچنین با کیفیت خواهیم دید، گفت: تیم ما کیفیت خوبی دارد و همه بازیکنانی که در این تیم هستند، برای هواداران و آبروی فوتبال ایران می‌جنگند.

ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها