روایت تلویزیون اسرائیل از آغاز عملیات طوفان الاقصی

روایت تلویزیون اسرائیل از آغاز عملیات طوفان الاقصی
شنبه 15 مهر 1402 - 13:57

یک کانال تلویزیونی رژیم صهیونیستی، حمله موشکی صبح امروز مقاومت فلسطین را از سال ۲۰۰۸ به این سو بی‌سابقه و از شدیدترین موشکباران ها توصیف کرد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

کانال سیزده تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش کرد، از ساعت ۰۶:۳۰ صبح امروز (شنبه)‌ آژیرهای خطر در مرکز و جنوب فلسطین اشغالی به صدا در آمد و در پی آن، شدیدترین حمله موشکی بعد از جنگ سال ۲۰۰۸ با غزه، آغاز شد.

طوفاناین رسانه صهیونیستی با اشاره به نفوذ تکاوران نیروهای مقاومت فلسطین به برخی نقاط و مراکز صهیونیستی و تروریست توصیف کردن آنها خاطرنشان کرد: دهها تروریست به خاک اسرائیل از نوار غزه نفوذ کردند. از ساکنان خواسته شده که در منازل خود بمانند.

در حالی این رسانه اسرائیلی درخواست ارتش این رژیم برای ماندن صهیونیست ها در خانه را مطرح کرده که تصاویر منتشر شده در فضای مجازی از فرار جمعی ساکنان برخی شهرک های صهیونیستی خبر می دهد.

کانال سیزده اسراییل همچنین خاطرنشان کرد: در حملات امروز "اوفر لبشتاین" رئیس شورای منطقه ای «نقب» (نِگو) در تبادل آتش با تروریست‌ها [عناصر مقاومت] کشته شد.

طبق گزارش رسانه‌های اسرائیلی، یوسی کِرِن معاون لبشتاین جانشین او شده و امور شهرک نقب را بر عهده گرفته است.
همچنین روزنامه یدیعوت آحارونوت گزارش کرد که در شهرک سدیروت نیز عناصر مقاومت نفوذ کرده و عناصر نظامی این رژیم با آنها درگیر شده‌اند.

محمد ضیف، فرمانده گردان های قسام، شاخه نظامی جنبش حماس، به دنبال موشک باران گسترده رژیم صهیونیستی از سوی مقاومت طی صبح امروز (شنبه) با انتشار پیامی آغاز عملیات توفان الاقصی را اعلام و خاطرنشان کرد: عزم خود را جزم کرده ایم تا نقطه پایانی بر جنابات رژیم صهیونیستی بگذاریم.

فرمانده گردان‌های قسام به دلایل آغاز عملیات طوفان الاقصی علیه دشمن صهیونیستی اشاره کرد و گفت: جنایتکاران اشغالگر امسال صدها فلسطینی را شهید یا زخمی کردند، درخواست‌های ما در زمینه امور انسانی رد شد و ما همه روزه شاهد اقدامات اشغالگران در کرانه باختری علیه فلسطینیان هستیم.

وی در ادامه افزود: دشمن، مسجدالاقصی را مورد هتاکی قرار داد و به معراج گاه رسول گرامی جسارت کرد و محافظان مسجدالاقصی را مورد تعدی قرار داد و نظامیانش به مسجدالاقصی هتاکی کردند و ما قبلا در این باره هشدار داده بودیم.

ضیف گفت: ما تصمیم گرفتیم که به جنایات و عربده کشی های صهیونیست ها پایان دهیم، از این رو ما آغاز عملیات طوفان الاقصی را اعلام می‌کنیم.

پربیننده ترین خبرها