تلفات صهیونیستها به 150کشته و 500 زخمی رسید/ بمباران غزه توسط جنگنده های صهیونیست + فیلم

تلفات صهیونیستها به 150کشته و 500 زخمی رسید/ بمباران غزه توسط جنگنده های صهیونیست + فیلم
شنبه 15 مهر 1402 - 16:09

منابع خبری صهیونیست از افزایش تعداد کشته های این رژیم به 150 نفر و زخمی ها به 500 نفر خبر داد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» گزارش داد، اورژانس این رژیم اعلام کرد که 2 آمبولانس اسرائیلی تحت کنترل نیروهای حماس درآمده است.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی نیز از بستری شدن 545 نفر از زمان شروع حمله حماس به سرزمین های اشغالی خبر داد و خاطرنشان کرد: تعداد کشته ها به 150 نفر رسیده است اما احتمال افزایش آنها در ساعات آینده وجود دارد.

منابع حماس پیش از این شمار کشته های عملیات «طوفان الاقصی» علیه این رژیم را 22 و شمار زخمی ها را 500 نفر اعلام کرده بود.

روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» از تداوم حملات موشکی حماس به غزه در 6 ساعت و نیم گذشته خبر داد و نوشت: نیروی هوایی ارتش اسرائیل، 17 پایگاه نظامی حماس و چهار مقر فرماندهی آن را هدف قرار داده است.

این روزنامه به نقل از منابع بیمارستانی رژیم صهیونیستی از بستری شدن بیش از یکصد صهیونیست در بیمارستان ها خبر داد و حال تعدادی از آنها را وخیم اعلام کرد.

منابع بیمارستانی در شهرک صهیونیست نشین «بئرشعبا» از پذیرش 80 زخمی خبر داده اند که حال تعدادی از آنها وخیم است.

منابع بیمارستانی تل آویو نیز از درمان 17 صهیونیست زخمی خبر داده اند که حال 2 نفر از آنها وخیم است.

مراکز بهداشتی در منطقه «کاپلان» نیز از درمان 21 صهیونیست زخمی خبر دادند که حال 2 نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

منابع خبری صهیونیستی خبر دادند که 1000 نیروی فلسطینی در عملیات امروز طوفان الاقصی وارد شهرک های اسراییلی شده اند و درگیری ها ادامه دارد، نوار غزه نیز اکنون شاهد حملات هوایی است.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که نیروهای این رژیم در برخی شهرک‌ها در حال درگیری خانه به خانه با نیروهای مقاومت اسلامی فلسطین هستند و جنگنده‌های ارتش این رژیم چند منطقه را در شرق شهر غزه هدف قرار دادند.

بمبارانروزنامه «یدیعوت احارونوت» نیز گزارش داد که شرکت های هواپیمایی خارجی، پروازهای خود را به سرزمین های اشغالی لغو کردند.

از سوی دیگر منابع فلسطینی گزارش دادند که نیروهای تقویتی سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شهرک های صهیونیستی اطراف غزه اعزام شده اند.

منابع خبری فلسطین هم از حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر دادند.

پربیننده ترین خبرها