نشریه صهیونیستی: اسرائیل شکست بزرگ نظامی و اطلاعاتی خورد

نشریه صهیونیستی: اسرائیل شکست بزرگ نظامی و اطلاعاتی خورد
شنبه 15 مهر 1402 - 17:30

نشریه صهیونیستی "جویش کرانیکل "اذعان کرد که نیروهای نظامی این رژیم در تقابل با حماس، شکست اطلاعاتی و نظامی بزرگی متحمل شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

سردبیر یک نشریه صهیونیستی به صراحت اذعان کرد که ارتش این رژیم شکست سنگینی را در نبرد با حماس متحمل شده است.

به گزارش منابع خبری، سردبیر نشریه صهیونیستی «جویش کرانیکل» روز شنبه در پستی در شبکه اجتماعی «اکس» نوشت: « اسرائیل شکست بزرگ نظامی و اطلاعاتی خورد. هرگز در عمرم شاهد چنین چیزی نبودم.»

صبح روز شنبه (امروز) بود که بعد از انتشار خبرها درباره حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به مناطق مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل کتائب القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

وی ادامه داد:«این فاجعه فقط شکست اطلاعات اسرائیل نیست. این یک شکست اطلاعاتی عمیق ناشی از سیاست تحت رهبری ایالات متحده است.»

سردبیر نشریه جویش کرانیکل در ادامه نوشت: «در حالی که جنگ در جنوب اسرائیل ادامه دارد، سوال اصلی این است که آیا حزب‌الله حمله‌ای به شمال انجام خواهد داد یا خیر. این اقدام اسرائیل را مجبور می‌کند تا در دو جبهه بجنگد.»

سردبیر جوییش کرانیکل، ایران را مسئول تقویت نظامی حماس بر شمرد.

منابع خبری وابسته به رژیم صهیونیستی بعد از ظهر امروز شنبه به افزایش تلفات نظامیان و غیر نظامیان این رژیم در جریان عملیات «طوفان الاقصی» نیروهای مقاومت اذعان کردند.

رادیو ارتش اسرائیل خبر داد که تا این لحظه، ۴۰ صهیونیست به هلاکت رسیده و بیش از ۷۰۰ نفر در شهرکهای صهیونیستی اطراف نوار غزه زخمی شده‌اند.

این رسانه اسرائیلی همچنین گزارش داد که درگیریها به شدت در شهرکهای کیسوفیم، یئیری، اوفاکیم، ایرز و سدیروت در جریان است. منابع رسانه‌ای غربی و رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش به نقل از منابع خبری در فلسطین اشغالی خبر دادند که تلفات این رژیم در حملات نیروهای مقاومت نوار غزه رو به افزایش است.

پربیننده ترین خبرها