رئیس دفتر سیاسی حماس: برای بدترین احتمالات آماده ایم/ برخی از افسران بلندپایه اسراییلی را به اسارت گرفته ایم

 رئیس دفتر سیاسی حماس: برای بدترین احتمالات آماده ایم/ برخی از افسران بلندپایه اسراییلی را به اسارت گرفته ایم
شنبه 15 مهر 1402 - 18:43

رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: ما برای بدترین احتمالات مانند ورود نیروی زمینی دشمن به صهیونیستی به غزه آماده ایم.

العالم – فلسطین

صالح العاروری رئیس دفتر سیاسی حماس خاطرنشان کرد، نبرد در اوج خود است و آزادی اسرای ما در زندان های صهیونیستی نزدیک شده است.

العاروری افزود، تعداد زیادی اسرائیلی که برخی از آنان افسران بلندپایه هستند، اسیر شده اند.

محمد ضیف، فرمانده گردان های قسام، شاخه نظامی جنبش حماس، به دنبال موشک باران گسترده رژیم صهیونیستی از سوی مقاومت طی صبح امروز (شنبه) با انتشار پیامی آغاز عملیات توفان الاقصی را اعلام و خاطرنشان کرد: عزم خود را جزم کرده ایم تا نقطه پایانی بر جنابات رژیم صهیونیستی بگذاریم.

فرمانده گردان‌های قسام به دلایل آغاز عملیات طوفان الاقصی علیه دشمن صهیونیستی اشاره کرد و گفت: جنایتکاران اشغالگر امسال صدها فلسطینی را شهید یا زخمی کردند، درخواست‌های ما در زمینه امور انسانی رد شد و ما همه روزه شاهد اقدامات اشغالگران در کرانه باختری علیه فلسطینیان هستیم.

وی در ادامه افزود: دشمن، مسجدالاقصی را مورد هتاکی قرار داد و به معراج گاه رسول گرامی جسارت کرد و محافظان مسجدالاقصی را مورد تعدی قرار داد و نظامیانش به مسجدالاقصی هتاکی کردند و ما قبلا در این باره هشدار داده بودیم.

ضیف گفت: ما تصمیم گرفتیم که به جنایات و عربده کشی های صهیونیست ها پایان دهیم، از این رو ما آغاز عملیات طوفان الاقصی را اعلام می‌کنیم.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها