جوانان انقلابی بحرین: عادی سازی با رژیم صهیونیستی برای همیشه از بین رفت

جوانان انقلابی بحرین: عادی سازی با رژیم صهیونیستی برای همیشه از بین رفت
يکشنبه 16 مهر 1402 - 14:09

دفتر سیاسی جنبش حامیان جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین به مناسبت عملیات شهادت طلبانه قهرمانانه مقاومت اسلامی فلسطین «حماس»، بیانیه مهمی صادر کرد.

العالم -بحرین

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله قاصم الجبارين

"أُذِنَ لِلَّذِينَ يُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلَىٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِيرٌ (39) سورة الحج/صدق الله العلي العظيم

دفتر سیاسی جنبش حامیان جوانان انقلاب 14 فوریه ، عملیات قهرمانانه « طوفان بیت المقدس» توسط مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» را تبریک می‌گوید و معتقد است که پیروزی بزرگ علیه رژیم صهیونیستی برای ریشه‌کن کردن ریشه‌های آن بسیار نزدیک شده است.

ما معتقدیم که این تحولی بزرگ در روند درگیری فلسطین و اسرائیل، پس از تبدیل آن از درگیری اعراب و اسرائیل از طریق رژیم های رسمی عربی مزدور آمریکا و انگلیس به درگیری اسلامی میان امت اسلامی و صهیونیست و غاصب اراضی عربی فلسطین رخ داد.

دفتر سیاسی جنبش حامیان جوانان انقلاب 14 فوریه افزود: ملت اسلام پس از نکبت و اشغال فلسطین، فریب سیاسی و رسانه ای رژیم های رسمی عربی را خورد که در خفا با رژیم اشغالگر عادی سازی کردند و مواضع و بیانیه های اتحادیه عرب درباره آرمان فلسطین را نشخوار می کردند و با مبارزات دروغین و مواضع فریبنده خود تا به امروز،بااذهان امت اسلامی بازی می کند.

این دفتر افزود: از زمانی که امام خمینی (ره) جهاد و مبارزه خود را علیه حضور آمریکا و صهیونیستها در ایران آغاز کرد، قطب‌نمای ایشان مسئله فلسطین، آزادی همه سرزمین‌های فلسطین و ریشه کن کردن غده سرطانی رژیم صهیونیستی بود. این درگیری از درگیری اعراب و اسرائیل به درگیری اسلامی و صهیونیستی تبدیل شد.

دفتر سیاسی جنبش حامیان جوانان انقلاب 14 فوریه اظهار داشت : مبارزه امام خمینی تا پیروزی انقلاب اسلامی ایران، قطع ارتباط آمریکایی ها، صهیونیست ها و انگلیسی ها از ایران، بسته شدن سفارت اسرائیل، افتتاح سفارت فلسطین در تهران، دهه ها و دهه ها ادامه داشت. و سپس لانه جاسوسی آمریکا در ایران بسته شد.

در این بیانیه آمده :انقلاب اسلامی و تشکیل جمهوری اسلامی در ایران مقدمه ای برای آزادسازی فلسطین بود، امام خمینی رضوان الله علیه به پروژه خود برای آزادسازی بیت المقدس و تمامی سرزمین های فلسطین از رود تا دریا ادامه دادند. وی در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس اعلام کرد و بزرگداشت آن تا امروز ادامه داشت و پس از تحمیل جنگ ناعادلانه به جمهوری اسلامی ایران ، شعار راه قدس از کربلا می گذرد مطرح شد .

دفتر سیاسی جنبش حامیان جوانان انقلاب 14 فوریه افزود: در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، امام راحل (ره) شروع به تشکیل گروههای مقاومت اسلامی کردند که از لبنان با تشکیل حزب‌الله و حمایت از همه جنبش‌های مقاومت و جنبش‌های آزادی‌بخش فلسطین آغاز شد و پس از آن مقاومت اسلامی فلسطین به دور از نظام های رسمی عربی، تشکیل شد و اکنون پس ازچهار دهه می بینیم و شاهد این هستیم که حزب الله لبنان، از مجموع ارتش های عربی چه رسد به گروههای فلسطینی قوی تر شده است.

بیانیه فوق افزود: حمایت از مقاومت فلسطین و لبنان به ویژه پس از فرماندهی سردار شهید قاسم سلیمانی از سپاه قدس همچنان مورد حمایت آیت الله خامنه‌ای قرار گرفت و با توصیه های آیت الله خامنه‌ای، توان رزمی و تسلیحاتی حزب‌الله و گروه‌های فلسطینی افزایش یافت و توانستند قابلیت های نظامی و موشکی خود با پهپادها به خود متکی شوند.

دفتر سیاسی جنبش حامیان جوانان انقلاب 14 فوریه گفت: درگیری اسلامی و اسرائیلی با استراتژی مشخص و یکپارچه جمهوری اسلامی ایران و گروههای مقاومت اسلامی ادامه یافت، اسرائیل جنگ هایی را علیه مقاومت در لبنان و فلسطینی ها آغاز کرد، اما سرزمین های لبنان و غزه آزاد شد و همه جنگ های غزه شکست سختی خورد و جبهه مقاومت از یمن ،عراق، سوریه ، لبنان و فلسطین متحد شد و و هر روز سلاح های مقاومت در حال توسعه بوده و توان جهادی و مبارزاتی و نظامی آنها برتر است .

دفتر سیاسی جنبش حامیان جوانان انقلاب 14 فوریه افزود: در اینجا از زحمات امام راحل و تلاش های امام خامنه ای و حمایت ایشان از مقاومت لبنان فلسطین و دیگر گروههای مقاومت اسلامی یمن و عراق تشکر می کنیم و به جهاد و زحمات رهبر شهید درود می فرستیم. هم چنین بر حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای مقاومت اسلامی در لبنان، فلسطین، سوریه، عراق، یمن، بحرین، پاکستان و افغانستان درود می فرستیم و به ملت اسلامی و در رأس آن مردم بحرین که از نکبت و اشغال فلسطین در کنار مردم فلسطین بوده و ده ها شهید برای آرمان فلسطین تقدیم کرده ،قدر دانی می کنیم.

شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید حاج ابومهدی المهندس با پیروزی علیه گروه تروریستی داعش و ابزارهای آن در عراق، سوریه و لبنان، توطئه خاورمیانه نوین را خنثی کردند و ما کاملا مطمئن هستیم که جبهه مقاومت، اشغالگرر آمریکایی-انگلیسی صهیونیستی را از هر وجب از سرزمین های عربی در لبنان، سوریه، عراق و یمن بیرون خواهد کرد.

دفتر سیاسی جنبش حامیان جوانان انقلاب 14 فوریه افزود: همچنین معتقدیم عادی سازی رژیم های رسمی عربی با رژیم اشغالگر صهیونیستی به ویژه عادی سازی رژیم سعودی با رژیم اشغالگر صهیونیستی به پایان رسیده است.

بیانیه دفتر سیاسی جنبش حامیان جوانان انقلاب 14 فوریه افزود: عملیات «طوفان قدس» و صدها کشته، صدها اسیر و هزاران زخمی دشمن صهیونیستی به ، مقدمه ای برای آزادسازی سرزمین فلسطین از رود تا دریاست.مسئله ارتش شکست ناپذیر اسرائیل تمام شد و عملیات «طوفان قدس» غرور رژیم صهیونیستی و سران آن را لگد مال کرد و مقاومت اسلامی با همه جناح‌هایش در جهان اسلام، قادر است این رژیم را شکست دهد و تمام سرزمین‌های عربی اشغالی فلسطین را آزاد کند.

دفتر سیاسی جنبش حامیان جوانان انقلاب 14 فوریه اظهار داشت : اسرائیل دیگر پس ازعملیات طوفان قدس مانند گذشته نخواهد شد و امت اسلامی باید خود را آماده کند و ازجبهه مقاومت که از ایران، آغازو به مقاومت فلسطین در سرزمین های اشغالی ختم می شود ،حمایت کنند.

این بیانیه افزود: عملیات "طوفان قدس" رویاهای رژیم صهیونیستی و همه نظام های رسمی عربی را که با این رژیم برای فروختن آرمان فلسطین در مزایده ای علنی عادی سازی کرده بودند را بر باد داد.

در این بیانیه امده : عادی سازی با رژیم صهیونیستی برای همیشه دفن شده و ما در آستانه یک رویارویی بزرگ گروه مقاومت با رژیم اشغالگر هستیم که به ریشه کن شدن این رژیم و آزادسازی همه سرزمین های عربی و فلسطینی و تحقق آرزوهای امام خمینی راحل و شهید قاسم سلیمانی و سایر شهدای مقاومت منجر خواهد شد..

دفتر سیاسی جنبش حامیان جوانان انقلاب 14 فوریه گفت : ما به رهبری فرزانه و شجاعانه امام خامنه ای اطمینان داریم که آزادی فلسطین و همچنین آزادی تمامی سرزمین های اسلامی از آلودگی رژیم های دست نشانده و اشغالگری آمریکایی-انگلیسی-صهیونیستی نزدیک است.

پربیننده ترین خبرها