اعتراف فرماندهان ارشد رژیم اشغالگر به از دست دادن قدرت بازدارندگی این رژیم

اعتراف فرماندهان ارشد رژیم اشغالگر به از دست دادن قدرت بازدارندگی این رژیم
يکشنبه 16 مهر 1402 - 21:28

برخی منابع اسرائیلی اعتراف کرده اند که شمار اسرائیلی های کشته شده عملیات طوفان الاقصی به 700 نفر و زخمی ها نیز بیش از هزار و 600 نفر رسیده که حال  300 مجروح وخیم گزارش شده است.

العالم فلسطین اشغالی

نبرد طوفان الاقصی که مقاومت فلسطین در نوارغزه محاصره شده چنین نامی بر آن نهاده ، پایه های رژیم اشغالگر را به لرزه درآورد، مردان مقاومت فلسطینی در نوارغزه به رژیم صهیونیستی هجوم بردند و آنها را کاملا محاصره کرده و مهمات و تجهیزات نظامی آن را به غنیمت گرفتند.

مقاومت فلسطین در این عملیات ده ها افسر ارشد و سربازان یگان های ویژه ارتش اشغالگر را به اسارت گرفتند و ده ها سرباز و شهرک نشین نیز کشته و صدها نفر نیز زخمی شدند که جراحات برخی به گفته منابع پزشکی بسیار وخیم توصیف شده است.

در این حمله رژیم اشغالگر از عسقلان تا قدس اشغالی و تل آویو هدف حملات مقاومت قرار گرفت.

عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین، رژیم اشغالگر را از هم فروپاشیده و دچار شوک کرد. سیستم های امنیتی این رژیم با همه پیشرفت هایش دراین عملیات ویژه ، به قول فرماندهان ارشد ارتش، وجهه و قدرت بازدارندگی خود را از دست داد.

این عملیات به قدری غافلگیر کننده و وسیع بود که نخست وزیر کابینه رژیم اشغالگر را پس از دیدار با فرماندهان ارشدش در ارتش، شکست خورده نشان داد به طوری که نتوانستند هیچ تصمیمی بگیرند جز این که جنگ ادامه دارد و به نوار غزه علیه غیرنظامیان بی دفاع فلسطینی حمله می شود.

با گذشت ساعت‌ها از حمله مقاومت به رژیم صهیونستی و برخی شهرک‌های جنوب، اما ارتش اشغالگر نتوانست آن مناطق را کنترل کند و آن را از دست نیروی مقاومت در مجاور نوار غزه محاصره شده آزاد کند.

پربیننده ترین خبرها