گزارش العالم از برقراری آرامش در کفر شوبا پس از عملیات صبح امروز مقاومت لبنان

گزارش العالم از برقراری آرامش در کفر شوبا پس از عملیات صبح امروز مقاومت لبنان
يکشنبه 16 مهر 1402 - 23:22

خبرنگار شبکه العالم گفت : نیروهای مقاومت پس از عملیات صبح امروز با احتمال هرگونه حمله ای از سوی رژیم اشغالگر اسرائیل در منطقه تپه های کفرشوبا ، در نوعی انتظار، آمادگی و بسیج  به سر می برند.

العالم لبنان

حسین عزالدین خبرنگار شبکه خبری العالم در لبنان گزارش داد: پس از عملیات صبح امروز (یکشنبه) مقاومت لبنان علیه برخی از مواضع دشمن صهیونیستی، آرامش محتاطانه ای در منطقه تپه‌های کفر شوبا حاکم شد.

خبرنگار العالم در باره حمله حزب الله به پایگاه رویسات العلم رژیم صهیونیستی که هدف موشک و خمپاره مستقیم مقاومت لبنان بود، توضیح داد: اشغالگران با دهها گلوله توپ و تانک به پایگاه الرادار که هدف مقاومت اسلامی بود، پاسخ دادند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون گزارشی مبنی بر زخمی شدن غیرنظامیان گزارش نشده است، خاطرنشان کرد: نیروهای ارتش لبنان به شکل گسترده ای در کنار نیروهای سازمان ملل در اطراف منطقه مستقر هستند و درحال شمارش تعداد گلوله های شلیک شده به پایگاه صهیونیستی که کاملا از نیروهای ارتش اشغالگر اسرائیل تخلیه شده ، هستند.

وی این عملیات را در چارچوب تکمیل عملیات آزادسازی مناطق اشغالی لبنان از چنگ اسرائیل و همبستگی با مقاومت و ملت فلسطین در نبرد پیروزمندانه طوفان اقصی دانست.

خبرنگار العالم با بیان اینکه بسیاری از رسانه ها برای رصد تحرکات اسرائیل در این نقطه مستقر شده اند، خاطرنشان کرد: هیچ سرباز اسرائیلی در مقابل این پایگاهها حضور نداشته و همگی آنها در داخل سنگرهایی پنهان شده اند.

بنابر این گزارش مقاومت اسلامی لبنان امروز در بیانیه ای اعلام کرد: به منظور آزادسازی اراضی اشغال شده لبنان و در راستای اعلام همبستگی با مقاومت پیروزمند فلسطین و ملت مجاهد و نستوه فلسطین گروه شهید عماد مغنیه در مقاومت اسلامی صبح امروز سه موضع ارتش رزیم اشغالگر در مزارع شبعا را هدف قرار دادند.

این مواضع عبارتند از: سایت رادار، موضع زبدین، موضع رویسات العلم، که با حجم عظیمی از گلوله های توپخانه و موشک های نقطه زن هدف قرار گرفتند و تلفات و خساراتی به دشمن وارد آوردند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها