گزارش العالم از هراس صهیونیست ها از شعله های آتش زیرخاکستر کرانه باختری بدنبال عملیات طوفان الاقصی

دوشنبه 17 مهر 1402 - 13:13

یک جوان فلسطینی با استفاده از بولدوزر قصد داشت عملیاتی را در الخلیل انجام دهد. وی تعدادی از نظامیان اسرائیلی را که به مسجد ابراهیمی یورش برده بودند، زیر گرفت اما به سوی او تیراندازی شد.

العالم - فلسطین اشغالی

فارس الصرفندی خبرنگار العالم در رام الله گزارش داد، شاهدان عینی صدای این جوان را لحظاتی قبل از شهادتش شنیده‌اند که اعلام کرده بود: «عملیات من انتقام شهدای نوار غزه است.»

بنابر گزارش خبرنگار العالم،‌ طی ساعات گذشته، نظامیان اشغالگر صهیونیست، عملیات دستگیری گسترده ای را در کرانه باختری آغاز کردند تا از انفجار اوضاع در کرانه این منطقه از فلسطین و بروز حالت مشابه غزه جلوگیری کنند.

در همین راستا نظامیان صهیونیست بیش از 20 فلسطینی را هدف قرار دادند. در حال حاضر رژیم اشغالگر در حال مواجهه با کابوس وحشتناکی به نام نوار غزه است و نمی‌خواهد چنین کابوسی را در کرانه باختری هم تجربه کند. از این رو هرگونه تظاهرات فلسطینیان در کرانه باختری را با سرکوب شدید و شلیک مستقیم گلوله های جنگی پاسخ خواهد داد.

اشغالگران صهیونیست معتقدند اگر اوضاع در کرانه باختری نیز از کنترل خارج شود، رژیم صهیونیستی نمی تواند با این انفجار که احتمالا بسیار بزرگتر نیز خواهد بود، مقابله کند.

الصرفندی به مطالب نوشته شده روزنامه معاریو مبنی بر تأثیر کاملا محسوس جنگ ناگهانی در جنوب سرزمین های اشغالی و شوک حاصل از حمله غافلگیرانه حماس، اشاره کرد که نوشته: همه از این جنگ تا حد زیادی شوکه شدند و بنا به سخنان سخنگوی ارتش تجهیزات کافی برای جنگیدن در این جنگ در اختیارشان نیست.

درهمین حال اشغالگران اسرائیلی اعلام کردند که از آغاز جنگ، نیروی هوایی اسرائیل بیش از هزار تن بمب بر روی غزه ریخته اند و هم اکنون همه نیروهای خود در شمال تل‌آویو را به حالت آماده باش درآورده اند.

همچنین روزنامه یدیعوت آحارونوت از سقوط شیکل واحد پول رژیم صهیونیستی، در برابر ارزهای خارجی و افزایش قیمت جهانی نفت به دلیل جنگ در نوار غزه خبر داد.

بنابر گزارش خبرنگار العالم، نبرد نیروهایی فلسطینی در برابر رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد و برای سومین روز متوالی عملیات طوفان الاقصی در پاسخ به حملات مداوم اشغالگران صهیونیستی علیه مردم فلسطین درجریان است.

مقاومت از ادامه درگیری ها در بسیاری از شهرک ها خبر داده و اعلام کرده است که نیروهای خود را با تدارکات لازم تقویت کرده است. تل آویو به ناچار تلفات انسانی خود را پذیرفته و به 1000 کشته و 2300 زخمی اذعان کرده است.

پربیننده ترین خبرها