دستیابی حماس به یک «گنج امنیتی راهبردی» در جریان یورش به مواضع صهیونیستی

دستیابی حماس به یک «گنج امنیتی راهبردی» در جریان یورش به مواضع صهیونیستی
دوشنبه 17 مهر 1402 - 20:13

روزنامه انگلیسی «ایندیپندنت» به نقل از یک منبع در مقاومت گزارش داد که سرویس اطلاعاتی وابسته به جنبش «حماس» ، در یورش به مواضع اسرائیلیی در مرز با نوار غزه، به یک گنج امنیتی راهبردی دست یافته است.

العالم - فلسطین اشغالی

گروه‌هایی از شاخه نظامی حماس صبح روز شنبه 7 اکتبر آخرین روز از تعطیلات یهودی موسوم به «عید عرش» به مواضع رژیم صهیونیستی در مرزهای نوار غزه حمله کردند.

روزنامه ایندیپندنت درباره حمله مبارزان حماس به گذرگاه ایرز و کشته شدن سربازان صهیونیست، نوشت: «حماس افسران اطلاعاتی اسرائیلی شاغل در سرویس امنیت عمومی را بازداشت کردند. این دسته از افسران اطلاعاتی اسرائیلی در این گذرگاه حضور داشتند، گذرگاهی که کارگران فلسطینی برای ورود به اسرائیل از آن عبور می کردند. افسران اطلاعاتی در آن لحظه برای ملاقات با کارگران و کسب اطلاعاتی از آنها در مورد مقاومت فلسطین آماده می شدند که با ورود نیروهای حماس به دفاتر آنها، کنترل پرونده ها و رایانه‌هایشان غافلگیر شدند.»

این روزنامه ادامه داد: این دستگاه ها حاوی اطلاعات عظیمی است که رمزگشایی و تجزیه و تحلیل کامل آن ماه ها طول می کشد.

این منبع به این روزنامه گفته است که "سرویس اطلاعاتی «القسام» فهرستی از اسامی کسانی که با اطلاعات اسراییل همکاری می کردند، راههای ارتباط با آنها و نحوه فعالیتشان و محل استقرار آنها در نوار غزه را به دست آورده است. حماس به پرسنل امنیتی خود دستور داده است در خیابان ها مستقر شوند و تحرکات کسانی که با اسرائیل همکاری می کنند را کشف کنند. با پایان جنگ جاری در غزه کار تعقیب و دستگیری کسانی که با اسرائیل همکاری می کنند، آغاز خواهد شد".

پربیننده ترین خبرها