تلاش اشغالگران برای توجیه شکست مفتضحانه: "طوفان الاقصی" کار ایران بود!

تلاش اشغالگران برای توجیه شکست مفتضحانه:
دوشنبه 17 مهر 1402 - 21:50

وقتی دبیر کل حزب الله لبنان، رژیم صهیونیستی را به سستی لانه عنکبوت توصیف کرد، این توصیف به مذاق سازشکاران خوش نیامد. آنها این توصیف را خلاف همه آمال و امیدهایی که به این رژیم بسته بودند، دیدند. اما ناگاه "طوفان الاقصی" بنیان این رژیم را به لرزه درآورد

العالم - کشکول

عملیات "طوفان الاقصی" ارتش صهیونیستی را خوار و ذلیل کرد و حامیانش را به وحشت انداخت و سازشکاران را بیش از پیش از حامی ذلیل و شکست خورده خود ناامید کرد.

در حقیقت فقط 300 رزمنده فلسطینی کافی بود تا ثابت کنند که رژیم صهیونیستی واقعا از لانه عنکبوت سست‌تر است. آنها با عبور معجزه آسای خود از دیوار امنیتی هوشمند الکترونیکی که غزه را از شهرک های صهیونیست نشین اطراف جدا می کند، صبح روز شنبه، بیش از 700 صهیونیست را به هلاکت رسانده و بیش از 100 صهیونیست از جمله چند افسر ارشد را به اسارت گرفتند و بیش از 2000 نفر را مجروح کردند.

همین چند جوان نتانیاهو را مجبور کردند شتابان با حامی خود بایدن تماس بگیرد و از او کمک بخواهد. او هم بلافاصله دستور حرکت ناو هواپیمابر «یو اس اس جرالد آر فورد» به سمت دریای مدیترانه را صادر کرد.

نتانیاهو با استفاده از همین حمایتهای بی قید و شرط آمریکا سعی کرد بر این شکست سنگین سرپوش بگذارد لذا اعلام کرد که این رژیم در شرایط جنگی قرار دارد تا تمام امکانات این رژیم و آمریکا را برای انتقام گرفتن از مقاومت غزه به کار گیرد.

در همین راستا روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال برای سرپوش گذاشتن بیشتر بر این افتضاح، دروغی را منتشر کرد با این مضمون که ایران در حمایت از جنبش حماس و گروه های فلسطینی در این عملیات نقش دارد.

ایران از طریق دفتر نمایندگی خود در سازمان ملل به این دروغ پاسخ گفته و اعلام کرد که این رژیم صرفا در تلاش است شکست خود را توجیه کند.

امروز و پس از تلاش بی وقفه آمریکا و غرب برای نجات این رژیم، دیگر برای همه روشن شده است که دوام و بقای این رژیم مرهون کمک های آمریکا و غرب است و این رژیم بدون این کمک ها حتی چند هفته هم دوام نمی آورد.

این رژیم در واقع پایگاه نظامی غرب در قلب جهان اسلام است و غیر از این هر چه که درباره وطن قومی یهود در فلسطین گفته می شود دروغی بیش نیست.

پربیننده ترین خبرها