توهین وقیحانه وزیر جنگ صهیونیست به ملت فلسطین؛ واکنش سازشکاران چه خواهد بود؟!

توهین وقیحانه وزیر جنگ صهیونیست به ملت فلسطین؛ واکنش سازشکاران چه خواهد بود؟!
سه شنبه 18 مهر 1402 - 08:11

خبر: "ما با یک مشت حیوان می‌جنگیم و مناسب شأن آنها با آنها رفتار می کنیم. ما غزه را به طور کامل محاصره می کنیم نه برق، نه غذا و نه آب و نه گاز". این جملات زشت و وقیحانه و نژادپرستانه متعلق به یوآف گالانت، وزیر تروریست جنگ رژیم صهیونیستی پس از عملیات "طوفان الاقصی" است.

العالم- یک خبر چند تحلیل

  • چنین کلماتی فقط از دهان یک حیوان وحشی آدم نما خارج می شود؛ اگر در این میان حیواناتی وجود داشته باشند آنها به طور قطع، همین گروه های تروریست صهیونیستی هستند که غرب آنها را پرورش داده و مسلح کرده و آنها را به جان فلسطین انداخته تا چنین جنایاتی را مرتکب شوند و زنان و کودکان و سالخوردگان را قتل عام و خانه و کاشانه و مزارعشان را اشغال کنند و با تأسیس رژیم جعلی خود، نوک پیکان استعمار غرب در جهان اسلام باشند.
  • این حیوان وحشی از ملتی که از 70 سال پیش هدف فجیع‌ترین شکل استعمار و اشغالگری است، خاکش به تاراج رفته و مقدسات مورد بی حرمتی قرار گرفته است، فرزندانش به خاک و خون کشیده یا آواره شده اند و مسجد الاقصایش همواره در معرض ویرانی است، چه انتظاری دارد. آنهم در شرایطی که غرب نه تنها به تماشا ایستاده است بلکه از این رژیم جعلی حمایت کرده است. در واقع پاسخ همه این جنایات به یک طوفان منحصر نمی شود بلکه چندین طوفان را می طلبد تا ریشه این جنایتکاران را از معراج رسول اکرم ص بکند.
  • امیدواریم سازشکاران عرب و تمام کسانی که سر سازش دارند این لحن کریه را به یاد داشته باشند و اندکی فکر کنند که آیا یک عرب اصیل و شریف حاضر می شود با چنین تروریست وحشی که ملت فلسطین را چنین توصیف می کند سازش کنند.
  • این حیوان وحشی و نظایر او در رژیم صهیونیستی که پشتشان به تروریسم دولتی آمریکا گرم است باید بفهمند که زمان تهدید ملت فلسطین برای واداشتن آن به تسلیم هرگز نخواهد آمد. غزه تنها نیست؛ محور مقاومت و همه ملت های عربی و اسلامی از آن حمایت می کنند و در کنار آن در برابر این حیوان وحشی می ایستند.
  • فلسطین هیچگاه کشور بدون ملت نبوده است. ملت آن ملتی بی نظیر در جهان است که مثل سیمرغ هر بار قویتر و نستوه تر از قبل از خاکستر خود برمی خیزد. تا همین چند روز قبل چه کسی باور می کرد که چنین نیروی قدرتمندی پس از 15 سال محاصره کامل زیر نظر حیوانات وحشی مثل گالانت، بن گویر، سموتریش و نتانیاهو به پا خیزد.!

پربیننده ترین خبرها