قالیباف: حمایت لازم از مردم فلسطین تا تحقق آرمان آنها صورت خواهد گرفت

قالیباف: حمایت لازم از مردم فلسطین تا تحقق آرمان آنها صورت خواهد گرفت
سه شنبه 18 مهر 1402 - 12:45

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت لازم از مردم فلسطین تا تحقق آرمان آنها صورت خواهد گرفت.

العالم - ایران

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس، افزود: فلسطین موضوع امروز جهان اسلام بوده و همواره از اول انقلاب و قبل از انقلاب اسلامی نیز در بین نیروهای متدین، آزادی فلسطین از اشغال صهیونیست‌ها، از اهمیت بالایی برخوردار بوده است.

رئیس مجلس با اشاره به تحولات جاری در فلسطین از جمله باریکه غزه افزود: با رئیسان مجالس کشورهای اسلامی برای حمایت از مردم فلسطین و جنایات صورت گرفته ضد فلسطینی‌ها رایزنی شده و موضوع در دستور کار قرار دارد.

گروه های مقاومت فلسطین روز شنبه (هفتم اکتبر) در پاسخ به شرارت های رژیم صهیونیستی عملیات همه جانبه و بی نظیری را از باریکه غزه ضد مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی آغاز کردند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست‌ها را در شوک فرو برده است.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت بامداد دوشنبه گزارش داد، شمار صهیونیست‌هایی که در عملیات "طوفان الاقصی" مقاومت فلسطین به هلاکت رسیده‌اند، به هزار نفر رسیده است.

عملیات "طوفان الاقصی" علاوه بر این که بازنمایی گوشه‌ای از اراده جوانان فلسطین برای دفاع از آب و خاک کشور خود و مقابله با دشمن اشغالگر است، نشانگر قدرت و پیشرفت نظامی نیروی مقاومت بوده به گونه‌ای که برخی سران نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی اذعان داشتند که برای این حمله غافلگیرکننده به‌اندازه کافی آماده نبودند و این حمله بی‌تردید شکست سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به شمار می‌آید.

پربیننده ترین خبرها