شهادت ۴ عضو خانواده فرمانده گردان‌های القسام

شهادت ۴ عضو خانواده فرمانده گردان‌های القسام
چهارشنبه 19 مهر 1402 - 06:14

رژیم صهیونیستی با حمله به منزل پدر فرمانده شاخه نظامی جنبش حماس در خان‌یونس، ۴ عضو خانواده وی را به شهادت رساند.

العالم - فلسطین اشغالی

روزنامه «جروزالم پست»‌ بامداد چهارشنبه گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی به منزل پدر «محمد الضیف» فرمانده شاخه نظامی حماس در نوار غزه حمله هوایی انجام داده است.

رسانه‌های فلسطینی نیز خبر دادند که در حمله به این منزل در «خان‌یونس»، ۴ عضو خانواده الضیف از جمله «ابو مدحت الضیف» برادر فرمانده گردان‌های القسام به شهادت رسیده‌اند.

گفته می‌شود «مدحت» برادرزاده محمد الضیف و «حلا» نوه او، در حمله جنایتکارانه رژیم تروریست صهیونیستی شهید شده‌اند. هنوز تعداد دیگری از اعضای خانواده زیر آوار هستند.

روز شنبه بود که بعد از حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به اهداف مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، محمد الضیف از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

رسانه‌های صهیونیستی تایید کردند که در جریان عملیات طوفان الاقصی، حداقل ۱۲۰۰ صهیونیست به هلاکت رسیده و بیش از ۲۵۰۰ نفر زخمی شدند و این رقم باز هم در حال افزایش است.

بعد از آن، کابینه رژیم اشغالگر قدس دستور آغاز حملات گسترده به نوار غزه را صادر کرد که بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت فلسطین، تاکنون حداقل ۹۰۰ فلسطینی در این حملات به شهادت رسیده که ۲۶۰ نفر از آنها کودک و ۲۳۰ نفر آنها زن هستند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها