گزارش العالم؛

رژیم صهیونیستی از مداوای مجروحان فلسطینی جلوگیری می کند

پنج‌شنبه 20 مهر 1402 - 14:01

رژیم صهیونیستی از خدمات رسانی پزشکی به زخمی های فلسطینی که در جریان درگیری ها و حملات اخیر زخمی و در بیمارستان های اسرائیل دستگیر شده اند، ممانعت کرد.

العالم – فلسطین اشغالی

خبرنگار شبکه خبری العالم در رام الله واقع در کرانه باختری فلسطین گزارش داد: موشه اربل وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی دستور داده است زخمی های فلسطینی که در جریان عملیات طوفان الاقصی در بیمارستان های اسرائیل دستگیر شده اند، درمان نشوند.

بنابر گزارش خبرنگار العالم، روزنامه اسرائیلی جروزالم پست به نقل از اربل نوشت که وظیفه تامین امنیت و معالجه نیروهای فلسطینی به روند درمان مجروحان اسرائیلی آسیب زیادی وارد کرده است.

این گزارش می افزاید: چنین اقدامی به معنای اعدام تمام فلسطینیانی است که به بیمارستانهای اسرائیلی منتقل می شوند و شمار آنها صدها نفر است.

بنابر آخرین آمار ارایه شده از سوی وزارت بهداشت غزه، تعداد شهدای حملات رژیم صهیونیستی به فلسطینیان نوار غزه به 1354 نفر و زخمی ها به 6049 نفر افزایش یافته است.

در همین حال خبرنگار شبكه خبری العالم به نقل از ارتش صهيونيستی از کشته شدن 222 نظامی و سرباز صهيونيست و اسير شدن 70 سرباز دیگر در جريان عمليات طوفان الاقصی خبر داد. در همین زمینه رسانه های عبری شمار کشته های اسراییلی در عملیات طوفان الاقصی را تا کنون 1200 نفر اعلام کرده اند.

پربیننده ترین خبرها