گزارش العالم؛ بیمارستان های غزه دیگر جا ندارد

گزارش العالم؛ بیمارستان های غزه دیگر جا ندارد
پنج‌شنبه 20 مهر 1402 - 14:40

به دنبال بمباران وحشیانه مناطق مسکونی نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی و کشتار دسته جمعی فلسطینیان، با توجه به تعداد بالای شمار شهدا و مجروحان، بیمارستان ها و مراکز پزشکی غزه امکان پذیرش این همه تلفات را ندارد.

العالم- فلسطین

احمد سهمود خبرنگار شبکه خبری العالم در غزه گزارش داد: اشغالگران جنگ وحشیانه و کشتار گروهی علیه فلسطینیان نوار غزه به راه انداخته اند، شمار تلفات به گونه ای است که با ورود ده ها شهید و مجروح به بیمارستان های نوار غزه، دیگر جایی برای کشته ها درسردخانه ها وجود ندارد و پیکر شهدا روبروی سردخانه هادر مرکز پزشکی غزه قرار داده شده است.

غزهبنابر این گزارش: پس از انتقال بیش از 7 هزار زخمی در ششمین روز حملات رژیم اسرائیل به نوار غزه پس از عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین در داخل اراضی اشغالی، دیگر تخت کافی در بیمارستان های نوار غزه وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار العالم، درگیری‌ها تا این لحظه در چندین مجتمع شهرکی و پایگاه نظامی در نوار غزه و همچنین در سدیروت و شماری از پایگاهها و شهرک‌های دیگر در جریان است.

اشغالگران خانه های غیرنظامیان را بمباران می کنند، و دقیقا آخرین هدف گیری در خیابان ابوحمید در اردوگاه الشاطی بود که خانه ی الحسنی را بر سر ساکنان آن ویران کردند که به شهادت و زخمی شدن شمار زیادی منجر شد.

به گزارش خبرنگار العالم،‌ نظامیان رژیم اشغالگر نوار غزه را محاصره و اینترنت، شبکه تلفن همراه و برق را قطع کرده اند، و این درحالی است که وزارت بهداشت غزه زنگ خطر نبود برق در بیمارستان ها را به صدا درآورده است.

به گزارش العالم، تلاش هایی برای کمک رسانی از مصر صورت گرفته است، اما ارتش اشغالگر از ورود هر گونه کمک از گذرگاه زمینی رفح جلوگیری و بارها این گذرگاه را بمباران کرده است.

پربیننده ترین خبرها