گزارش خبرنگار العالم از اوضاع داخلی رژیم صهیونیستی و بازی خطرناک نتانیاهو

پنج‌شنبه 20 مهر 1402 - 19:33

خبرنگار العالم در رام الله تاکید کرد، افرادی در درون تشکیلات رژیم اشغالگر صهیونیستی باصراحت بنیامین نتانیاهو و نهادهای نظامی و امنیتی را مسئول شکست امنیتی و اطلاعاتی و نیز اجرای عملیات «طوفان الاقصی» می دانند.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار العالم در رام‌الله گفت: تا این لحظه آمار مشخصی از اسرای رژیم صهیونیستی در دست مقاومت فلسطین و تعداد مفقودین وجود ندارد، همچنین تعداد کشته‌های اسرائیلی هر روز بیشتر می شود و همه اینها باعث شده انتقادات مستقیم در داخل اسرائیل متوجه نتانیاهو به عنوان فرد سکان‌دار کابینه شده که «کابینه کوچک امنیتی» را هم تشکیل داد اما مشکلی حل نشد.

وی خاطرنشان کرد: انتقادات وارده به نتانیاهو عبارت است از این که وی با سستی و اهمال عامل بروز بحران داخلی شده و تنها مشغله او و همراهانش در کابینه حفظ قدرت بوده که چنین اوضاعی را برای رژیم صهیونیستی ایجاد کرده است.

وی توضیح داد: مخالفان نتانیاهو معتقدند پرداختن نتانیاهو به اصلاحات قضایی باعث شده وی از موضوعات اولویت‌دار غافل شود و عملیات «طوفان الاقصی» با پیروزی مقاومت فلسطین در نخستین ساعات رخ دهد، نکته اینجاست که عملیات مذکور نتیجه کار لحظه‌ای نبوده بلکه ماه‌ها برای آن برنامه ریزی شده بنابراین برای رژیم صهیونیستی، شکست اطلاعاتی بزرگ محسوب می شود.

نکته دیگر این است که موشک های مقاومت که امروز هر لحظه از نوار غزه به سمت سرزمین های اشغالی پرتاب می شود به تل‌آویو، حیفا و عسقلان رسیده است و اشغالگران هنوز نتوانسته اند مانع افزایش قدرت مقاومت شده و بدان ضربه بزنند به همین خاطر برای پاسخ به عملیات مقاومت، غیرنظامیان بی گناه را هدف قرار می دهد.

پربیننده ترین خبرها