راهپیمایی ضدصهیونیستی آغاز شد/ طنین فریاد «مرگ بر اسرائیل» در سراسر ایران

راهپیمایی ضدصهیونیستی آغاز شد/ طنین فریاد «مرگ بر اسرائیل» در سراسر ایران
جمعه 21 مهر 1402 - 11:37

راهپیمایی مردم ایران اسلامی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین آغاز شد.

العالم - ایران

راهپیمایی و حرکت امت اسلامی ایران در حمایت از عملیات طوفان الاقصی فلسطینیان از تقاطع نواب در خیابان آزادی به سمت دانشگاه تهران میعادگاه نمازجمعه از دقایقی قبل آغاز شد.

در این راهپیمایی، مردان و زنان در صفوف به هم فشرده با سر دادن شعارهای مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا علیه بمباران غزه از سوی صهیونیست ها و شهادت تعداد زیادی از فلسطینیان ساکن در این منطقه از جمله کودکان و زنان اعلام انزجار کردند.

مردم تهران در جمعه بارانی برای حمایت از کودکان و مردمان بی دفاع غزه به خیابان آمدند و شعار «مرگ بر اسراییل» سر دادند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی روز گذشته با اعلام مسیرهای راهپیمایی جمعه از مردم سراسر کشور برای حضور در راهپیمایی در حمایت از مردم فلسطین دعوت کرد.

فریاد مرگ بر اسرائیل در ایران طنین انداز شد

مردم همیشه در صحنه تهران برای محکومیت جنایات های رژیم کودک‌کش صهیونیستی و شکرانه پیروزی مبارزان فلسـطیـن در راهپیمایی منسجم پیش از نماز جمعـه این هفته تهران شرکت کردند.

بسیاری از کودکان حاضر در راهپیمایی در گروه های موسیقی ، با اشعار حماسی در دفاع از مردم مظلوم غزه و محکومیت رژیم کودک کش صهیونیستی به اجرای سرود پرداختند.

عملیات بی نظیر مقاومت فلسطین با نام «طوفان الاقصی» در سرزمین های اشغالی که از ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) آغاز شده است، در حالی وارد پنجمین روز خود شده که مقامات آمریکایی برای نجات رژیم صهیونیستی از شکست به صف شده اند و حمایت همه جانبه خود از صهیونیست ها را هم در کلام و هم در ارسال انبوه سلاح به اثبات رساندند.

ارتش رژیم صهیونیستی که در عملیات طوفان الاقصی غافلگیر شده و توان مقابله با نیروهای مقاومت را ندارد، برای جبران شکست خود اقدام به بمباران وحشیانه شهر غزه و مردم آن کرده است. به حدی که در اثر این بمباران ها بنا بر اعلام وزارت بهداشت فلسطین تا ظهر امروز (چهارشنبه) ۹۰۰ شهید شده اند که ۱۴۰ نفر آنها کودک و ۱۰۵ نفر آنها زن هستند.

همچنین شمار زخمی های حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه ۴۰۰۰ نفر و تعداد زخمی های صهیونیست ها نیز از مرز ۲۷۴۱ نفر گذشته است.

رهبر انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا روز سه‌شنبه در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه قتل‌ عام مردم غزه بلای بزرگتری بر سر صهیونیست‌ها می‌آورد، تاکید کردند: رژیم غاصب صهیونیستی هم از لحاظ نظامی و هم اطلاعاتی شکست غیر قابل ترمیم خورده است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به تلاش رژیم خبیث برای مظلوم‌نمایی و کمک رسانه‌ها استکباری جهان برای القاء این موضوع در افکارعمومی جهانیان، گفتند: این مظلوم‌نمایی «صددرصد خلاف واقع و دروغ» است و هیچکس نمی‌تواند از این هیولای دیوسیرت، چهره‌ای مظلوم بسازد.

رهبر انقلاب با اشاره به ضرورت عکس‌العمل دنیای اسلام در مقابل جنایات صهیونیست‌ها، افزودند: البته همه دنیای اسلام موظف به حمایت از ملت فلسطین هستند.

ادامه دارد...

پربیننده ترین خبرها