پیام مستقیم مردم غزه به رژیم اشغالگر + فیلم

جمعه 21 مهر 1402 - 12:36

ساکنان غزه می گویند که : ما غزه را ترک نخواهیم کرد و اگر ترک کنیم به سرزمین های اشغال شده خود در سال 1948 خواهیم رفت.

العالم - فلسطین

سخنگوی دفتر اطلاع رسانی دولتی نوار غزه تاکید کرد با وجود تمام جنایات و کشتارهای رژیم اشغالگر صهیونیستی، ما از این سرزمین تکان نخواهیم خورد و تا آخرین نفس به نقش خود به عنوان نهادهای رسمی ادامه خواهیم داد.

وی گفت: آخرین پیام ما این است: « ما خانه‌هایمان را ترک نمی‌کنیم و همینجا می مانیم . و اگر رفتیم به سرزمین‌های اشغالی‌مان در سال 1948 خواهیم رفت و اگر دنیا در قبال کشتارهای اشغالگر سکوت کرد، باید کیسه‌های سیاه برای جمع اوری اجساد ما بیاورد ، زیرا ما از اینجا خارج نخواهیم شد مگر به سمت سرزمین های اشغالی سال 1948.

اشغالگران هر اندازه که می خواهند تهدید کنند ما منتظر نمی مانیم اشغالگران بگویند کجا برویم ما برای دفاع از حق طبیعی خود در سرزمین های اشغالی سال 48 حاضر خواهیم شد.

ما منتظر نخواهیم ماند اشغالگران وحشی صحنه پایانی این درگیری را رقم بزند. ما هستیم که ابتکار عمل را به دست می گیریم و منتظر نمی مانیم که اشغالگران در نوار غزه به ما بگویند، بلکه خزنده خواهیم رفت، غیرنظامیان، بی سلاح، زن، کودک، مرد، به صحنه خواهیم رفت که دنیا حتی در راهپیمایی های بازگشت ندیده است و جهان خواهد دید چگونه مردم غزه به سرزمین های سال 1948 حرکت خواهند کرد و اشغالگران آنچه را که می خواهند انجام دهند و جامعه جهانی مسئولیت کامل این موضوع را باید برعهده بگیرد.

ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل به بهانه حفاظت از آنها در برابر بمباران وحشیانه با سلاح های ممنوعه بین المللی علیه مردم نوار غزه، از تمامی ساکنان این منطقه خواسته بود تا خانه های خود را تخلیه کرده و به سمت جنوب دره غزه حرکت کنند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها