هزاران اردنی راهی مرز با فلسطین شدند

جمعه 21 مهر 1402 - 14:55

هزاران نفر از مردم اردن در همبستگی با مقاومت غزه و در رد جنایات مداوم اشغالگران به غیرنظامیان محاصره شده در باریکه غزه، امروز جمعه با پای پیاده به سمت مرز فلسطین حرکت کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع محلی اعلام کرد: «ده ها اردنی از خودروهای خود پیاده شدند و به سمت مرزهای اردن با فلسطین اشغالی حرکت کردند که نیروهای امنیتی اردن با قدرت از رسیدن شرکت‌کنندگان به مرز با فلسطین اشغالی جلوگیری کردند.

ارتش اردن به سمت مردم این کشور که به سمت مرزهای فلسطین اشغالی برای مشارکت در نبرد طوفان الاقصی حرکت می کنند ، گازهای اشک آور شلیک کرد.

این درحالیست که مقامات اردنی میدان «امانه» شهرداری در مرکز پایتخت را برای جلوگیری از سازماندهی راهپیمایی گسترده دیگر در حمایت از غزه و نبرد «طوفان الاقصی» بسته بودند.

منابعی به مرکز اطلاع رسانی فلسطین گفتند: راهپیمایی در خیابان اصلی به سمت مرکز میدان امانه است و بسته شدن میدان امانه، تأثیری بر برگزاری این راهپیمایی نخواهد داشت.

هزاران نفر از مردم اردن عصر روز سه شنبه راهپیمایی گسترده را مقابل مسجد الحسینی در مرکز امانه در حمایت از «طوفان الاقصی» و محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه برگزار کردند.

پربیننده ترین خبرها