پاسخ صریح هنیه به تهدید مقامات صهیونیست در باره تخلیه غزه/ مقاومت با طوفان الاقصی شمارش معکوس پایان رژیم صهیونیستی را کلید زد

پاسخ صریح هنیه به تهدید مقامات صهیونیست در باره تخلیه غزه/ مقاومت با طوفان الاقصی شمارش معکوس پایان رژیم صهیونیستی را کلید زد
شنبه 22 مهر 1402 - 19:16

رئیس دفتر سیاسی حماس با بیان این که مقاومت با عملیات طوفان الاقصی شمارش معکوس پایان موجودیت رژیم صهیونیستی را کلید زد، در واکنش به تهدید مقامات صهیونیست درخصوص تخلیه غزه، به آنها گوشزد کرد که مهاجرتی در کار نیست.

العالم ـ فلسطین اشغالی

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس طی سخنانی که از شبکه خبری العالم پخش شد، اظهار داشت: مقاومت با طوفان الاقصی آغاز پایان رژیم صهیونیستی را رقم زد.

وی افزود: دشمن صهیونیستی به خاطر ناتوانی از رویارویی با مقاومت قهرمان به غیرنظامیان حمله می کند، در حالی که شکستی راهبردی را متحمل شده است.
رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: تنها راه ما بازگشت به سرزمین اجدادی مان است.

وی گفت: اهالی غزه به وطن خود پایبند هستند و هرگز از آن مهاجرت نمی کنند.

هنیه خاطرنشان کرد، امروز غزه در زیر آتش دشمن بر حق خود در این وطن تاکید می کند.

رئیس دفتر سیاسی حماس در واکنش به تهدید مقامات صهیونیست درخصوص تخلیه غزه، به آنها گوشزد کرد که مهاجرتی در کار نیست و گفت: ما در سرزمین مان باقی می مانیم و در برابر توطئه های صهیونیستی ـ آمریکایی می ایستیم و با پایداری مان و حمایت عربی ـ اسلامی این توطئه ها را خنثی خواهیم نمود.

وی با بیان این که حماس فرزند این ملت و بخشی از درخت تنومند امت است، گفت:به برادرانم در مصر می گویم تصمیم ما باقی ماندن در سرزمینمان است.

ارتش رژیم اسرائیل روز جمعه (21 مهر ماه) در بیانیه ای از تمام ساکنان شهر غزه خواسته بود منازل خود را تخلیه و به سمت جنوب حرکت کنند. ارتش صهیونیستی درعین حال تهدید کرد که بازگشت به شهر غزه تا زمانی که بیانیه ای مبنی بر این اجازه صادر نشود، مجاز نخواهد بود و نزدیک شدن به منطقه حصار مرزی با اسرائیل نیز ممنوع است.

هنیه در ادامه افزود: از تمام ملت هایی که از مقاومت و فلسطین حمایت کردند، تشکر می کنم. وی گفت: حماس هرگز غیرنظامیان را هدف قرار نمی دهد.

رئیس دفتر سیاسی حماس افزود: مسیر مقاومت ادامه دارد و از ملت های عربی و اسلامی استمرار مخالفت با اقدامات صهیونیستی را خواستار شد.

پربیننده ترین خبرها