کربی: آمریکا قصدی برای اعزام نیرو برای مشارکت در جنگ غزه ندارد

کربی: آمریکا قصدی برای اعزام نیرو برای مشارکت در جنگ غزه ندارد
دوشنبه 24 مهر 1402 - 01:32

سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا میگوید که کشورش قصدی برای اعزام نیرو برای مشارکت در جنگ رژیم صهیونیستی علیه نواره غزه ندارد.

العالم-آمریکا

جان کربی سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا می‌گوید که واشنگتن قصدی برای اعزام نیرو برای مشارکت نظامی در جنگ اسرائیل با حماس ندارد.

وی درباره اسرای آمریکایی در بند حماس نیز گفت: ما هیچ گزینه‌ای را برای بازگرداندن گروگانهای آمریکایی رد نمی‌کنیم و هر لحظه در حال کار بر روی آن هستیم.

وی همچنین افزود: ما نیار به اطلاعات بیشتر درباره گروگانهای آمریکایی داریم و پس از آن گزینه‌های خود را انتخاب می‌کنیم.

وزیر خارجه آمریکا نیز شامگاه یک شنبه از تلاش واشنگتن برای آزادی اسرای آمریکایی خبر داد و گفت: ایالات متحده به دنبال راهی برای آزادی اسرای دربند حماس است.

وزارت بهداشت فلسطین شامگاه یکشنبه اعلام کرد که تعداد شهدای تجاوز صهیونیست‌ها به غزه به 2670 شهید و بیش از 9600 مجروح رسیده است.

ساعتی پیش نیز «مارتین گریفیتس» معاون دبیر کل سازمان ملل در امور بشردوستانه هشدار داد که شبح مرگ بر غزه سایه افکنده است و هزاران نفر در نوار غزه بدون برق، غذا و دارو به کام مرگ کشانده خواهند شد.

«می الکیله» وزیر بهداشت فلسطین نیز امروز، یک‌شنبه ۱۵ اکتبر اعلام کرد در جریان تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه برای هشتمین روز متوالی، ۲۸ نفر از کارکنان بخش بهداشت شهید و ده‌ها نفر زخمی شدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها