المشاط از ابتکار عمل برای پایان دادن به همه جبهه های نظامی در استان تعز خبر داد

المشاط از ابتکار عمل برای پایان دادن به همه جبهه های نظامی در استان تعز خبر داد
سه شنبه 25 مهر 1402 - 10:56

مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی  صنعا، از ابتکار عمل جدید شامل پایان دادن به همه جبهه های نظامی همه احزاب در استان تعز خبر داد.

العالم - يمن

المشاط در جلسه مفصل دیروز (دوشنبه) در استان تعز به منظور افزایش مشارکت جامعه در برنامه ریزی و اجرای خدمات در استان تعز گفت: این اقدام برای توقف فعالیت تمام جبهه های نظامی، اداره استان تعز با مدیریت مشترک همه است.

به گزارش پایگاه انصارالله، المشاط از حضور همه اهالی سرافراز تعز و پدرانشان در همه جبهه‌ها در استان‌های جمهوری یمن و همه جبهه‌های آموزشی، فرهنگی، سازندگی و تشکر کرد.

وی گفت: از روز اول حملات، پیگیر وضعیت استان بودیم و با تمام تلاش خود سعی کردیم استان را از درگیری در امان بداریم و همه تلاش خود را به کار گرفتیم اما متاسفانه با آن تلاش ها مخالفت شد”.

وی افزود: "ما بعداً به همه تلاش‌های بسیاری از خیرین و دیگر افراد و برای در امان ماندن استان تعز از پیامدهای درگیری و جنگ پاسخ مثبت دادیم.

المشاط تصریح کرد: کسانی که وضعیت استان را دنبال می کنند، متوجه می شوند که در نتیجه سوء مدیریت و اجرای برنامه های دشمن که به فکر شهروندان نیستند، از وضعیت شهر تعز سوء استفاده می شود و دشمنان به حفظ هرج و مرج در مناطق تحت کنترل خود و نابود کردن همه چیز تمایل زیادی دارند.

وی ادامه داد: ما اهل اینجا هستیم اما آنها به مسائل شهروندان اهمیت نمی‌دهند، بلکه فقط از موقعیت شهروندان سوءاستفاده می‌کنند، این ابتکار را ارائه کردیم تا همه جبهه‌های نظامی از همه طرف ها پایان یافته و و از درگیری ها جلوگیری شود."

وی تاکید کرد: راه حل، ارزیابی صحیح و درست دوره گذشته است و 9 سال برای کسی که فکر و احساس دارد، کافی است که چاره ای جز وحدت وجود ندارد.

المشاط ادامه داد: ما با دشمنی روبرو هستیم که فقط به زور تسلیم می شود، قدرت با وحدت موضع و وحدت کلمه ایجاد می شود.

پربیننده ترین خبرها