سردار احمدی مقدم با همتای عمانی خود دیدار و گفت‌وگو کرد

سردار احمدی مقدم با همتای عمانی خود دیدار و گفت‌وگو کرد
سه شنبه 25 مهر 1402 - 13:25

سردار اسماعیل احمدی مقدم، رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی که در رأس یک هیئت عالی‌رتبه نظامی به کشور عمان سفر کرده‌ در ملاقات با سرلشکر حامد بن احمد سکرون رئیس دانشگاه مطالعات راهبردی و دفاعی عمان بر تقویت و توسعه مناسبات فی مابین تاکید کرد.

العالم - ایران

سردار اسماعیل احمدی مقدم، رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی که در رأس یک هیئت عالی‌رتبه نظامی به کشور عمان سفر کرده‌ است در ملاقات با رئیس دانشگاه مطالعات راهبردی و دفاعی کشور دوست و برادر عمان سرلشکر حامد بن احمد سکرون، بر تقویت و توسعه مناسبات فی مابین تاکید کرد.

در این ملاقات، سرلشکر حامد بن احمد سکرون با بیان مشترکات تاریخی، دینی و فرهنگی دو ملت اعلام آمادگی کرد که این مناسبات در زمینه‌های علمی، پژوهشی و تبادل استاد و دانشجو بین دو کشور گسترش یابد.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی کشورمان سپس از دانشکده دفاع ملی، دانشکده فرماندهی و ستاد و موزه نظامی عمان بازدید کرد.

سردار احمدی مقدم همچنین در ادامه برنامه‌های سفر خود به عمان امروز عصر همان روز با علی نجفی سفیر کشورمان در عمان در محل سفارتخانه ملاقات دیدار و در خصوص راه‌کارهای تقویت و توسعه روابط فی مابین دو کشور رایزنی و گفت‌وگو کرد.

در این ملاقات سفیر جمهوری اسلامی ایران بر گسترش دامنه همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف با کشور دوست و برادر عمان اشاره کردند.

پربیننده ترین خبرها