تهرانی‌ها امروز در حمایت از مردم فلسطین تجمع می‌کنند

تهرانی‌ها امروز در حمایت از مردم فلسطین تجمع می‌کنند
چهارشنبه 26 مهر 1402 - 11:32

مردم تهران بعد از ظهر امروز چهارشنبه در حمایت از مردم فلسطین و در محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی تجمع می‌کنند.

العالم - ایران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: به عنوان اعلام همدردی با ملت مظلوم فلسطین ساعت ۱۵ امروز چهارشنبه ۲۶ مهر ماه ۱۴۰۲ با اجتماع در میدان انقلاب تهران با سخنرانی حجت الاسلام رئیسی ریاست محترم جمهور با ملت مظلوم اظهار همدردی خواهیم کرد.

سید محسن محمودی صبح چهارشنبه ۲۶ مهر ماه طی سخنانی بیان کرد: جنایت وحشیانه و ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه اشک‌ها را جاری کرد و دل‌ها را شکست.

در همین راستا سه شنبه شب مردم تهران در تجمع اعتراضی، کشتار مردم بی گناه در بیمارستان المعمدانی غزه توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و آن را نسل کشی دانستند.

همچنین مردم معترض تهران در این تجمع شعار «مرگ بر اسراییل»، «نه سازش نه تسلیم نبرد با اسراییل»، «سپاهی با غیرت موشک جواب موشک» سر دادند. تجمع کنندگان در ادامه تا سفارت فرانسه و انگلیس راهپیمایی کرده و حمایت غرب از جنایات رژیم صهیونسیتی را محکوم کردند.

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز شب گذشته(سه شنبه) در میدان فلسطین حضور یافته و با روشن کردن شمع به یاد شهدای بیمارستان المعمدانی به جمع معترضان پیوستند.

به گزارش منابع خبری، اشغالگران صهیونیست سه شنبه بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری بیش از ۵۰۰ فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند.

دولت جمهوری اسلامی ایران به دنبال جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه امروز(چهارشنبه) را عزای عمومی اعلام کرد.

پربیننده ترین خبرها