عکس پروفایل برای حمایت از طوفان الاقصی و فلسطین

عکس پروفایل برای حمایت از طوفان الاقصی و فلسطین
پنج‌شنبه 27 مهر 1402 - 11:18

حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به غزه در 13 روز گذشته منجر به شهادت نزدیک به 3500 نفر و مجروحیت 8 هزار نفر شده است؛ در یک مورد حمله اشغالگران به بیمارستان المعمدانی غزه بیش از هزار نفر شهید و مجروح شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

درگیری میان گروه های مقاومت فلسطین و رژیم اسرائیل و بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم اشغالگر قدس وارد سیزدهمین روز خود شده است؛ جنگی که بی سابقه ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کرده و رژیم اشغالگر قدس برای سرپوش نهادن بر شکست خود، در حال ارتکاب جنایات تمام عیار علیه مردم غزه است.

حمله اسرائیل به بیمارستان المعمدانی غزه در سه‌شنبه شب (25 مهر ماه) دنیا را به شوک فرو برده است؛ حمله ای که بیش از هزار شهید و مجروح به همراه داشته است.

در ساعات اولیه پس از انتشار این جنایت صدها نفر در کشورهای مختلف عربی در محکومیت جنایت اشغالگران به خیابان‌ها آمدند، واکنش به این حمله در روز بعد از آن با برگزاری تجمعات و تظاهرات در کشورهای مختلف از جمله ایران همراه بود.

کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز با تغییر تصویر پروفایل خود و همچنین انتشار تصاویری از حملات اشغالگران به غزه، با مردم مظلوم فلسطین ابراز همدردی کردند.

گالری

پربیننده ترین خبرها