پیام خروش ملت یمن از نگاه خبرنگار العالم + فیلم

پنج‌شنبه 27 مهر 1402 - 16:13

استان صعده در شمال یمن شاهد راهپیمایی گسترده مردمی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و آمادگی برای مشارکت در دفاع از نوار غزه بود.

العالم - فلسطین

محمد المسوری، خبرنگار شبکه العالم در صعده گفت: امروز مردم استان صعده راهپیمایی گسترده ای را برگزار کردند که شاید بزرگترین راهپیمایی در میان راهپیمایی هایی باشد که از آغاز تجاوز نظامی به نوار غزه برگزار شد.

وی افزود: این راهپیمایی و خروش مردمی هر روز بیشتر می شود و خشم مردم با توجه به کشتارهای وحشیانه دشمن اسرائیلی بیش از پیش اوج می گیرد. کسانی که امروز به خیابان ها آمدند انگشت اتهام را به سوی آمریکا نشانه رفتند که حامی، تامین کننده مالی و حافظ اصلی این رژیم غاصب صهیونیستی است.

خبرنگار العالم گفت: امروز صعده آمادگی کامل خود را برای حضور در دفاع از غزه اعلام کرده و به سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انقلاب یمن این اختیار را دادند تا اقدامات مقتضی را در چارچوب محور مقاومت در دفاع از غزه در راستای تضمین ریشه کنی شدن غده سرطانی اسرائیل از پیکره امت اسلامی انجام دهد.

المسوری تصریح کرد: شرکت کنندگان در راهپیمایی پرچم فلسطین را به اهتزاز درآوردند و شعارهایی در محکومیت جنایات اسرائیل سر دادند که بارزترین آن، شعار نابودی اسرائیل بود.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها