ضربه محکم به نظامیان صهیونیست در طولکرم؛ یک افسر کشته و ده تن دیگر زخمی شدند

ضربه محکم به نظامیان صهیونیست در طولکرم؛ یک افسر کشته و ده تن دیگر زخمی شدند
پنج‌شنبه 27 مهر 1402 - 21:14

یک نیروی پلیس رژیم اسرائیل درپی انفجار بمب در طولکرم به هلاکت رسید.

العالم - فلسطین اشغالی

بنا به گزارش منابع خبری رژیم اشغالگر، پلیس رژیم صهیونیستی از کشته شدن سرگرد «مکسیم رازنکوف» در انفجار بمب در طولکرم خبر داد.

اردوگاه نور شمس در شهر طولکرم در کرانه باختری از صبح امروز پنج شنبه تا کنون صحنه درگیری شدید مبارزان مقاومت و نظامیان رژیم صهیونیستی است.

تا کنون در این درگیری‌ها 16 فلسطینی به شهادت رسیدند که شماری از آنها در حمله پهپادی و شماری دیگر به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر به شهادت رسیده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی هم اعلام کردند که ۱۰ نظامی یگان موسوم به «مستعربین» هم بر اثر انفجار بمب دست ساز رزمندگان مقاومت در مسیر آنها زخمی شدند.

شبکه تلویزیونی «قدس» فلسطین نیز گزارش داد، درگیری‌های مسلحانه با ارتش رژیم اشغالگر در اردوگاه نور شمس ادامه دارد.

بولدوزرهای رژیم صهیونیستی نیز در حال تخریب مسیرهای منتهی به این اردوگاه هستند و یک محاصره نظامی در اطراف آن ایجاد کرده‌اند.

گردان‌های القسام با انتشار بیانیه‌ای از درگیری شدید رزمندگانش با نیروهای رژیم صهیونیستی که به اردوگاه نورشمس حمله و آن را محاصره کرده‌اند، خبر دادند.

براساس این بیانیه، رزمندگان مقاومت خودروهای دشمن را با بمب هدف قرار دادند که تلفاتی به دشمن وارد شد، این بیانیه شهادت تعدادی از فلسطینیان به ضرب گلوله ارتش صهیونیستی و حملات پهبادهای اسرائیلی را تسلیت گفت و بر ادامه نبرد با نیروهای دشمن تاکید کرد.

پربیننده ترین خبرها