آمریکا دو سامانه گنبد آهنین را به رژیم صهیونیستی باز می‌گرداند

آمریکا دو سامانه گنبد آهنین را به رژیم صهیونیستی باز می‌گرداند
شنبه 29 مهر 1402 - 08:37

یک مقام آمریکایی گفت: پنتاگون قصد دارد ۲ سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین را که قبلا از (رژیم) اسرائیل خریداری کرده بود را بازگرداند تا آنها از خود در برابر موشک‌های ورودی دفاع کنند.

العالم - آمریکا

به گزارش رویترز، این مقام آمریکایی خاطرنشان کرد: وزارت دفاع ایالات متحده چهارشنبه در یک جلسه توجیهی به اعضای کنگره اعلام کرد که قصد دارد این ۲ سامانه گنبد آهنین را به اسرائیل باگردانده و به آنها اجاره دهد.

وی افزود: انتقال به اسرائیل ممکن است ظرف چند روز آینده انجام شود.

به نوشته رویترز، پنتاگون که این سامانه‌ها را به عنوان راهی برای دفاع از قلمرو گوام در برابر موشک‌های چینی در نظر گرفته بود و آزمایش می‌کرد، از اظهار نظر در این باره خودداری کرده است.

به گزارش ایرنا، با ورود عملیات طوفان الاقصی به پانزدهمین روز خود و ادامه کسب پیروزی‌های کم نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی، ارتش اسرائیل که از مقابله با رزمندگان فلسطینی مستاصل شده به بمباران جنون آمیز مناطق مسکونی، درمانی، مساجد و مکان‌های تجمع آوارگان فلسطینی در غزه روی آورده است.

رژیم جعلی صهیونیستی که تاکنون تلاش‌هایش برای توقف عملیات مقاومت در سرزمین‌های اشغالی به جایی نرسیده و سران این رژیم هنوز در شوک شکست بی نظیر مقاومت فلسطین به سر می‌برند، همچنان غیر نظامیان فلسطینی را هدف قرار می‌دهند و به دنبال کوچ اجباری فلسطینیان با تبدیل کردن غزه به زمین سوخته می‌گردند.

پربیننده ترین خبرها