گزارش خبرنگار العالم از شب سیاه غزه / شمار شهدا  قابل شمارش نیست + فیلم

يکشنبه 30 مهر 1402 - 11:58

حملات رژیم صهیونیستی و بمباران منازل غیرنظامیان نوار غزه برای شانزدهمین روز متوالی همچنان ادامه دارد و شمار زیادی شهید و مجروح بر جای گذاشته؛ رژیم صهیونیستی بیمارستان ها و مدارس انروا که به پناهگاه آوارگان تبدیل شده را تهدید به بمباران می کند.

العالم فلسطین

خبرنگار شبکه خبری العالم در نوار غزه گفت: نیروهای اشغالگر همچنان به بمباران منازل مسکونی نوار غزه ادامه می دهند، به گونه ای که هواپیماهای اسرائیلی خانه ای در نزدیکی خانه "اسراء البحیصی" خبرنگار شبکه العالم را بمباران کردند.

وی گفت: عصر دیروز شب بسیار خونینی برای استان الوسطی نوار غزه بود، بیمارستان دیرالبلح 80 شهید را پذیرش کرد، اشغالگران اسرائیل بدون هشدار قبلی منازل مسکونی را هدف می‌گیرد؛ شمار شهدا قابل شمارش نیست؛ اشغالگران همچنین به بمباران محله های الشجاعیه و بیت لاهیه ادامه می دهند.

خبرنگار شبکه العالم خاطرنشان کرد: اشغالگران در مناطق شرقی، خانه ها را بر سر ساکنانش بمباران می کنند، اما آمبولانس‌ها به دلیل تخریب خیابان‌ها و هدف قرار گرفتن آمبولانس‌ها در صورت ورود به آن مناطق، نمی توانند به آنجا وارد بشوند. نیروهای دفاع مدنی در برابر بمباران گسترده نوار غزه درمانده شده اند.

خبرنگار العالم تصریح کرد: کمک هایی که وارد شده تنها 20 کامیون بوده که برای رفع نیازهای مردم نوار غزه کافی نیست و ورود به شهر غزه و شمال نوار غزه به دلیل بمباران خانه های غیرنظامییان ممنوع است.

خبرنگارالعالم افزود: بیمارستان قدس و شهید کمال عدوان و بیمارستان العوده در معرض تهدید بمباران قرار گرفتند اما پس از تهدید، آوارگان این بیمارستان ها را ترک کردند اما کادر پزشکی که در حال انجام وظیفه بودند به خاطر وجدان آنجا را ترک نکردند.

1

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها