حملات موشکی جدید به مواضع ارتش صهیونیستی در مرز لبنان

حملات موشکی جدید به مواضع ارتش صهیونیستی در مرز لبنان
يکشنبه 30 مهر 1402 - 13:33

منابع رسانه‌ای از حمله موشکی به پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در تپه‌های کفرشوبای اشغالی در جنوب لبنان خبر دادند.

العالم - فلسطین اشغالی

برای دومین هفته متوالی درگیری در مرز لبنان و فلسطین اشغالی میان مقاومت اسلامی لبنان و ارتش رژیم اشغالگر ادامه دارد و حزب‌الله به حملات موشکی خود علیه مواضع نظامی دشمن در پاسخ به تجاوزات آن ادامه می‌دهد.

در همین زمینه امروز الجزیره از حمله موشکی به پایگاه رویسات العلم وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی در تپه‌های کفرشوبای اشغالی واقع در جنوب لبنان خبر داد.

خبرنگار المنار نیز گزارش داد که امروز موضع «العباد» متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی در نقطه مرزی با موشک‌های هدایت‌شونده هدف قرار گرفته شد که طی آن بخشی از تجهیزات نظامی صهیونیست‌ها نابود شد.

لحظه هدف قرار گرفتن تجهیزات فنی کارگذاشته شده رژیم توسط موشک هدایت شونده در جنوب لبنان

1

تداوم تخلیه شهرک‌های شمالی فلسطین اشغالی از ترس حزب‌الله

از طرف دیگر منابع صهیونیستی اعلام کردند که 14 شهرک جدید دیگر در شمال فلسطین اشغالی به لیست شهرک‌هایی که باید تخلیه شوند اضافه شده است.

ارتش رژیم اشغالگر و تشکیلات اضطراری این رژیم 14 شهرک دیگر را به طرح تخلیه شهرک‌های شمالی فلسطین اشغالی اضافه کردند. سنیر، دان، بیت هیلل، شأر یشوف، هاگوشریم، لیمان، متسوفا، إیلون، گورین، گرانوت هاگالیل، إیفن مناحِم، ساسا، تسفعون وراموت نفتالی، شهرک‌های جدیدی هستند که از ترس حملات موشکی حزب‌الله باید تخلیه شوند.

روزنامه عبری معاریو در این زمینه گزارش داد بعد از کمپینی که ارتش و کابینه برای تخلیه شهرک‌های شمالی از ترس حزب‌الله به راه انداخته‌اند ساکنان این شهرک‌ها به شدت عصبانی هستند و مقامات و کابینه را مورد هجمه قرار دادند.

پیشتر شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی از فعال‌سازی طرح تخلیه 28 شهرک در مناطق مرزی با لبنان خبر داده و اعلام کرده بود که درحال حاضر مقدمات تخلیه ده‌ها هزار شهرک‌نشین در منطقه شمالی فراهم شده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از آوارگی نیم میلیون شهرک‌نشین به دلیل ترس از حملات حزب‌الله خبر داد.

شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که تاکنون نیمی از ساکنان شهرک‌های شمالی این شهرک‌ها را تخلیه کرده‌اند.

این درحالی است که مقامات صهیونیست به شدت از ورود به جنگ با حزب‌الله وحشت دارند و روزانه هشدارهای زیادی درباره لزوم جلوگیری از تشدید تنش‌ها با مقاومت لبنان در محافل صهیونیستی مطرح می‌شود.

به گزارش تسنیم، در میان ترس و وحشت صهیونیست‌ها از شعله‌ور شدن آتش درگیری با حزب‌الله، «ایتان داویدی» رئیس شهرک «مرگلیوت» اعلام کرد که در سایه تشدید تنش‌ها با حزب‌الله هیچ یک از اسرائیلی‌ها حاضر به زندگی در شهرک‌های شمالی نیستند.

وی با ابراز نگرانی درباره تکرار سناریو شهرک‌های اطراف نوار غزه که دو هفته قبل مورد حمله رزمندگان مقاومت قرار گرفتند، در شهرک‌های شمالی، تاکید کرد اگر شرایط تغییر نکند هیچ‌کس حاضر به زندگی در شهرک‌های نزدیک حصار مرزی نخواهد شد.

این مسئول صهیونیست تاکید کرد: ما هنوز زنده‌ایم چون حزب‌الله هنوز تصمیمی برای کشتن ما نگرفته است.

وبسایت عبری والاه نیز در همین زمینه با اشاره به اوضاع ملتهب فلسطین اشغالی اعلام کرد آنچه در جبهه جنوبی رخ داد در مقابله با بلایی که با حمله حزب‌الله به سر اسرائیلی‌ها خواهد آمد بسیار کوچک بود.

پربیننده ترین خبرها