رئیس اتحادیه روزنامه‌نگاران فلسطین :

نتانیاهو با روایت های جعلی جهانیان را فریب می دهد

نتانیاهو با روایت های جعلی جهانیان را فریب می دهد
سه شنبه 2 آبان 1402 - 14:14

ناصر ابوبکر، رئیس اتحادیه روزنامه‌نگاران فلسطین گفت: نتانیاهو با ادعاهای دروغین خود درخصوص رفتار نیروهای مقاومت مبنی بر قتل و آتش زدن اجساد کودکان توانست چند روز جامعه بین الملل و افکار عمومی را فریب دهد.

العالم-فلسطین

رئیس اتحادیه روزنامه‌نگاران فلسطین با اشاره به شهادت 18 خبرنگار طی 18 روز تجاوزگری رژیم اسراییل علیه غزه تاکید کرد که فعالان رسانه ای فلسطینی همواره با روایت های دروغین و گمراه کننده رسانه های غربی و شبکه های اجتماعی تحت کنترل آمریکا مقابله می کنند.

ناصر ابوبکر در گفت وگویی تلویزیونی در این خصوص به عذرخواهی شبکه سی ان ان در خصوص استفاده از تصاویر گمراه کننده اشاره کرد و گفت: واقعیت این است که رژیم صهیونیستی 2111 کودک را به شهادت رسانده و تاکنون موجب شهادت بیش از 5 هزار تن شده است.

وی افزود : در جهان کشوری وجود ندارد که مانند رژیم اشغالگر کودک کشی کرده باشد. این رژیم ثابت کرده است که شکننده و ضعیف است و در عین حال ثابت کرده است هر وقت بتواند بدترین جنایت ها را مرتکب می شود.

ناصر ابوبکر گفت: جنگ کنونی را چیزی جز جنگ قرن 21 علیه کودکان نمی توان نامید.

وی در پایان به هدف قرار گرفتن 50 درصد منازل باریکه غزه تخریب کامل 30 هزار واحد مسکونی و کوچ اجباری حدود 1.5 فلسطینی اشاره کرد و گفت: حدود نیمی از ساکنان باریکه غزه اکنون بدون سرپناه هستند.

پربیننده ترین خبرها