سرایا القدس: بی‌صبرانه منتظر نیروهای دشمن در غزه هستیم

سرایا القدس: بی‌صبرانه منتظر نیروهای دشمن در غزه هستیم
سه شنبه 2 آبان 1402 - 20:02

سخنگوی سرایا القدس به رژیم صهیونیستی هشدار داد که نیروهای این جنبش، بی‌صبرانه منتظر نیروهای اسرائیلی در غزه هستند.

العالم - فلسطین اشغالی

ابوحمزه سخنگوی سرایا القدس –شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین- تأکید کرد که کابینه رژیم صهیونیستی، هیچ اهمیتی برای حفظ جان اسرای خود قائل نیست.

وی با بیان اینکه نتانیاهوی جنایتکار، عامل تسریع نابودی رژیم صهیونیستی است، گفت: بازدیدهای مکرر فرماندهان دشمن از نیروهای خود در جبهه‌های شمالی وجنوبی، نشانه سرخوردگی ارتشی است که مدعی آمادگی بود.

درحالی که صهیونیست‌ها تلاش دارند برای فرار آبرومندانه از جنگ زمینی با نوار غزه علی‌رغم تهدیدات متوالی خود در این زمینه، یک مانور رسانه‌ای به راه بیاندازند و در همین زمینه روز گذشته اعلام کردند درخواست آمریکا برای تعویق حمله زمینی به نوار غزه را پذیرفته‌اند، محافل و رسانه‌های عبری گزارش می‌دهند که سران اسرائیل به شدت از عملیات زمینی در غزه می‌ترسند.

برخی رسانه‌های صهیونیستی نیز اعلام کردند نگرانی‌هایی در ارتش وجود دارد مبنی بر اینکه مقامات سیاسی اسرائیل به کلی حمله زمینی به غزه را لغو کنند. برخی مقامات ارتش اسرائیل معتقدند که حمله زمینی به نوار غزه عواقب بسیار سنگینی دارد اما گریزی از آن نیست و جنگ زمینی با غزه ممکن است دو هفته تا حتی 6 ماه طول بکشد.

تلویزیون رژیم صهیونیستی (کان) در این زمینه گزارش داد، ارتش درحال آماده‌سازی برای عملیات زمینی است اما هنوز چراغ سبز آغاز این حمله داده نشده و هشدارهایی وجود دارد مبنی بر اینکه تعویق پی در پی حمله زمینی به غزه، انگیزه نظامیان و نیروهای ذخیره را برای چنین عملیاتی کاهش می‌دهد.

خبرگزاری صفا به نقل از ابوحمزه گزارش داد: تلاش ارتش دشمن صهیونیستی برای ورود به غزه، دل هزاران رزمنده آموزش دیده را که مشتاق دیدار با تیپ های ارتش دشمن هستند، خنک می‌کند و جهان شاهد شجاعت و دلاوری مبارزان فلسطینی خواهد بود.

وی با بیان اینکه نیروهای مقاومت در حال مبارزه با دشمنی هستند که مجهز به زرداخانه [تسلیحاتی] مهیب آمریکا –شیطان بزرگ- است، در پایان تأکید کرد که مبارزان فلسطینی با باوری وارد این جنگ خواهند شد که به آنان اجازه نمی‌دهد پیروز نشوند.

فارس

پربیننده ترین خبرها