گزارش العالم از وداع جانگداز خانواده های غزه با شهدایشان

چهارشنبه 3 آبان 1402 - 14:58

تلفات حملات رژیم صهیونیستی و کشتار فلسطینیان غزه در رسانه های عربی و خارجی تنها به اعداد و ارقام تبدیل شده در حالی که هر فلسطینی که به شهادت رسیده، خانواده و رویاهایی داشت که برای آن تلاش می کرد اما حملات وحشیانه و نژادپرستانه اسرائیل درد و اندوه برای خانواده های شهدا برجای گذاشت.

العالم فلسطین

دوربین العالم طی گزارشی میدانی، وضعیت خانواده شهدای غزه را هنگام دریافت خبر شهادت بستگانشان و همدردی شان در چادرهای بیمارستان که برای انتقال اجساد در نظر گرفته شده به تصویر کشیده است.

بنابر این گزارش،‌ از آنجا که سردخانه های بیمارستان دیگر ظرفیت پذیرش انبوه شهدا را ندارد، پیکر شهدا در چادرها نگهداری و به خانواده های آنها تحویل می شود.

به گزارش خبرنگار العالم، علاوه بر بمباران گسترده و ضد بشری جنگنده های صهیونیستی با سلاح های اهدایی غربی به ویژه آمریکا،‌ وضعیت اسفناک خانواده ها در نوار غزه از جمله کمبود مواد غذایی و لوازم بهداشتی، وحشت و نگرانی ناشی از بمباران مداوم رژیم اسرائیل و از دست دادن عزیزان، همه اینها در مقابل چشمان جهانیان رخ می دهد.

بنابر این گزارش،‌ جامعه بین الملل ازهر گونه اقدامی برای جلوگیری از جنایات جنگی رژیم صهیونیستی خودداری کرده و این مساله ثابت می کند که در قوانین بین المللی وقتی سخن از فلسطینی هاست فقط بر روی کاغذ است اما برای منافع اسرائیل باید اعمال شود.

پربیننده ترین خبرها