گزارش العالم؛

اگر جرقه انفجار غزه به کرانه باختری سرایت کند، چه بر سر رژيم اشغالگر خواهد آمد؟

چهارشنبه 3 آبان 1402 - 21:32

خبرنگار العالم در رام الله گزارش داد که بازداشت‌ها توسط رژیم اشغالگر در کرانه باختری بسیار زیاد است و به رهبران و اعضای حماس محدود نمی شود، بلکه برخی فعالان شبکه‌های اجتماعی، فعالان سیاسی و 30 روزنامه‌نگار نیز بازداشت شده اند.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار العالم افزود: این بازداشت‌ها به جز اعضای حماس شامل سایر گروه‌ها از جمله اعضای جنبش فتح، جبهه مردمی و جبهه دموکراتیک نیز شده چراکه رژیم اشغالگر در تلاش است تا کنترل کرانه باختری از دستش خارج نشود، چون نیک می داند اگر جرقه‌ای از انفجار غزه به کرانه باختری سرایت کند، دیگر هرگز قادر به کنترل آن نخواهد بود.

وی با بیان اینکه تعداد کسانی که پس از 7 اکتبر (۱۵ مهرماه ۱۴۰۳ هـ.ش.) دستگیر شده اند از مرز 1100 فلسطینی گذشته، افزود: نیروهای اشغالگر اسرائیل چندی پیش اعلام کردند که در حال آماده سازی زندان صحرای نقب برای این اسرا هستند و به نظر می رسد مدیریت زندان‌های رژیم صهیونیستی مسئولیت این زندانها را به عهده نخواهد گرفت بلکه کنترل امور این زندانها در دست ارتش این رژیم خواهد بود.

خبرنگار العالم تاکید کرد ارتش رژیم صهیونیستی رسماً اعلام کرد که به این زندانیان اجازه ارتباط با خارج از زندان داده نمی شود و اسرا در این زندان به هیچ عنوان از طریق ملاقات یا رسانه‌ها، ارتباطی با دنیای خارج نخواهند داشت و اجازه ندارند با خانواده خود تماس بگیرند.

پربیننده ترین خبرها