گزارش العالم از فجیع‌ترین جنایات صهیونیست‌ها در ساعات گذشته در نوار غزه+ویدئو

چهارشنبه 3 آبان 1402 - 21:42

خبرنگار العالم گزارش داد که رژیم صهیونیستی همچنان غزه را بمباران می کند که به شهادت غیرنظامیان و مجروح شدن شمار بسیاری از فلسطینیان منجر شده است.

العالم - فلسطین اشغالی

احمد سهمود خبرنگار العالم در باریکه غزه گزارش داد که حملات جنگنده‌های صهیونیستی به نوار غزه در نوزدهمین روز خود همچنان ادامه دارد. رژیم اشغالگر این مناطق را به صورت نامنظم بمباران و خانه‌های شهروندان فلسطینی در غزه را ویران می کند و به جان غیرنظامیان هیچ اهمیتی نمی دهد. ساعتی پیش منزل خانواده «نور» را در منطقه «البریج» بر سر اعضای آن فرو ریخت و ویران کرد. تعداد زخمی‌ها در این بمباران که به بیمارستان‌ها منتقل شدند، بسیار زیاد است.

وی افزود که هواپیماهای جنگی رژیم اشغالگر همچنین یک برج مسکونی به نام التاج در منطقه شیخ رضوان در غرب شهر غزه را بمباران کردند که ده‌ها شهید و مجروح برجای گذاشت. تجاوزات همچنان ادامه دارد و وضعیت بهداشتی در نوار غزه بسیار ضعیف است.

سهمود ادامه داد: ارتش اشغالگر نوار غزه را به صورت نامنظم و سازماندهی نشده هدف قرار می دهد چراکه به هیچ یک از رهبران مقاومت فلسطین و رهبران شاخه های نظامی حماس یا جهاد اسلامی دسترسی ندارد از این رو به محض این که اطلاعات حضور یک مبارز در یک منطقه خاص، به رژیم اشغالگر می رسد، حتی اگر اعتبار و صحت این اطلاعات فقط 5 درصد باشد، ارتش آن محل را به طور کلی بمباران می کند که منجر به شهدا و مجروحان بی شماری می شود.

پربیننده ترین خبرها