«طوفان الاقصی» مستقیماً آمریکا را درنوردید و چهره منطقه را تغییر خواهد داد

پنج‌شنبه 4 آبان 1402 - 11:13

ابراهیم حلبی، پژوهشگر سیاسی تأکید کرد که عملیات «طوفان الاقصی» نه تنها «اسرائیل»، بلکه مستقیماً ایالات متحده آمریکا را هدف قرار داد. این عملیات چهره منطقه را تغییر می دهد چرا که محور مقاومت سال‌ها آماده این نبرد سرنوشت ساز بوده است.

العالم - فلسطین اشغالی

"ابراهیم حلبی" در گفت و گو با برنامه " مع الحدث " در شبکه خبری العالم با اشاره به اینکه رژیم جعلی موسوم به «اسرائیل» یک سیستم پیشرفته برای حفظ منافع واشنگتن در خاورمیانه است و بر این اساس مقاومت فلسطین، نه تنها به رژیم صهیونیستی ضربه زد، بلکه به همه متحدانش به ویژه ایالات متحده آمریکا ضربه زد که از لحاظ سیاسی، نظامی، امنیتی و حتی اقتصادی از این رژیم حمایت می کند.

وی افزود: در حقیقت «طوفان الاقصی» به ایالات متحده آمریکا ضربه مستقیم وارد کرد و این عملیات چهره منطقه را تغییر خواهد داد.

این کارشناس تاکید کرد : محور مقاومت سال هاست خود را برای چنین نبرد سرنوشت سازی آماده کرده و اگر رژیم صهیونیستی بخواهد در عملیات نظامی گسترده‌تر مداخله کند، به قدرت عناصر مقاومت اسلامی پی خواهد برد.

ابراهیم حلبی اظهار داشت : اگر این رژیم تصمیم به ماجراجویی نظامی زمینی بگیرد، ایران قادر است معادلات میدانی را تغییر دهد.

پربیننده ترین خبرها