گزارش خبرنگار العالم

چاه کن در چاه افتاد... بمب های حرارتی صهیونیستی خودروهای خودشان را سوزاند

شنبه 6 آبان 1402 - 13:28

خبرنگار شبکه العالم در لبنان گفت که مرزهای لبنان ـ فلسطین شب گذشته با حملات هوایی جنگنده های صهیونیستی ساعت هایی غیر عادی را سپری کرده اند، بخصوص آنکه سحرگاه امروز منطقه سهل المجیدیه واقع در جنوب کشتزارهای شبعا و منطقه تلال کفر شوبا مورد هدف قرار گرفتند.

العالم- لبنان

خبرنگار العالم با اشاره به اینکه شب گذشته بمباران توپخانه ای صهیونیستی علیه بیشتر مناطق واقع در حومه مرزهای لبنان بی وقفه ادامه داشته، افزود: رژیم صهیونیستی تمام نقاط مشرف به مرز لبنان با فلسطین اشغالی را به رگبار بستند.

وی ادامه داد: نیروهای مقاومت لبنان روز گذشته به بیش از ۷ پایگاه حمله کرده و عده ای را به ضرب گلوله به شکل مستقیم مجروح کردند. رژیم صهیونیستی نیز اقدام به شلیک پی درپی بمب های فسفری به سمت بوته ها کرده و برخی خودروهای دفاع مدنی را هدف قرار داده و از پیشروی آنها برای اطفای حریق جلوگیری کرد.

خبرنگار العالم تاکید کرد که منورها شب گذشته به طور بی وقفه ای شلیک می شدند و جنگنده های صهیونیستی بر فراز منطقه درحال پرواز بودند. علاوه بر آن، هواپیماهای جاسوسی نیز مشاهده شدند. این هواپیماها چند بمب حرارتی نیز شلیک کردند که وزش باد آنها را به سمت شهرک های صهیونیستی برده و در آتش سوختن برخی خودروهای جنگی منجر شد که یکی از آنها در پایگاه صهیونیستی هونین اتفاق افتاد.

پربیننده ترین خبرها