تحلیل کارشناس نظامی از تبعات حمله زمینی رژیم اشغالگر برای این رژیم+ فیلم

شنبه 6 آبان 1402 - 15:20

سرتیپ ستاد جلیل المحمداوی، کارشناس مسائل نظامی گفت که حمله زمینی به غزه تبعات فاجعه باری برای رژیم صهیونیستی خواهد داشت زیرا ورود نیروهای مقاومت به جنگ زمینی، تا کنون خسارت های سنگینی به ارتش رژیم اشغالگر وارد کرده است.

العالم - فلسطین اشغالی

المحمداوی به شبکه خبری العالم گفت که رژیم صهیونیستی با کمک آمریکا، پرده از چهره زشت واشنگتن برداشتند. حوادث این روزها لکه ننگی بر پیشانی تک تک سردمداران عربی است که فقط به تماشا ایستاده اند و حتی نمی توانند سفرای رژیم اشغالگر را از کشورهای خود بیرون کنند.

وی گفت: به چند دلیل حمله زمینی رژیم صهیونیستی به غزه، برای این رژیم فاجعه بار خواهد بود؛ از جمله اینکه فرماندهان مقاومت غزه هنوز در غزه هستند و می توانند سلاح های خود را به سمت تل آویو و دیگر مناطق اشغالی نشانه گیری کنند.

این کارشناس تصریح کرد که بمباران و موشک باران هیستریک غزه که با حمایت غرب و ناتو و آمریکا صورت می گیرد، به یاری خدا به شکست خواهد انجامید. چون آنها با کسانی می جنگند که به خدا و شهادت و وطن ایمان دارند.

وی خاطرنشان کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی در مصاف با رزمندگان مقاومت خسارت های سنگین را متحمل خواهند شد. "یک نظامی صهیونیست ترسوست و نمی تواند و نمی تواند در برابر رزمنده شجاع و مؤمن مقاومت بایستد.. کنترل اوضاع همچنان در دست مقاومت است وی می تواند در برابر حملات وحشیانه رژیم اشغالگر بایستد".

وی تصریح کرد که تجربه جنگ های حزب الله لبنان در سال 2006 و سال های دیگر ثابت کرده است که رزمندگان مقاومت هر جا با نظامیان رژیم صهیونیستی درگیر شده اند، به پیروزی رسیده و خسارات بسیار سنگین به آنها وارد کرده اند.

این کارشناس نظامی تصریح کرد که :"روزهای آینده روزهای افتخار و پیروزی برای رزمندگان فلسطینی خواهد بود".

پربیننده ترین خبرها