اذعان نشریه آمریکایی به تلفات سنگین نیروهای این کشور در غزه

اذعان نشریه آمریکایی به تلفات سنگین نیروهای این کشور در غزه
شنبه 6 آبان 1402 - 22:31

خبر: نشریه آمریکایی «میلیتاری واچ» خبر کشته شدن شماری از نیروهای ویژه آمریکایی شرکت کننده در عملیات نظامی علیه غزه را فاش کرد.

تحلیل:

ـ این خبر را نشریه میلیتاری واچ ارگان نظامی آمریکا به نقل از داگلاس مک گرگور ژنرال بازنشسته ارتش این کشور منتشر کرده است. وی در یک برنامه تلویزیونی گفت: َدر 24 ساعت گذشته تعدادی از نیروهای عملیات ویژه آمریکا به همراه نیروهای ويژه عملیات زمینی اسرائیل برای شناسایی وارد غزه شدند تا برای آزادسازی اسرای اسرائیلی برنامه ریزی کنند اما آن گونه که من متوجه شده ام این نیروها هدف گلوله قرار گرفتند و خسارت سنگینی متحمل شدند.

ـ بدون شک مشارکت مستقیم آمریکا در جنگ غزه به هیچ وجه برای آزادسازی اسرای اسراییلی نبوده و نخواهد بود بلکه ترس و ناتوانی ارتش اسرائیل که طوفان الاقصی پوشالی بودن آن را عیان ساخت آمریکا را در شرایطی قرار داده است که چاره ای جز مداخله مستقیم در این جنگ و نجات اسرائیل از سرنوشت قطعی ندارد.

- آمریکا که به بهانه جلوگیری از دخالت طرف های دیگر در جنگ غزه با تمام توان وارد میدان شد و هرآنچه را در زرادخانه خود داشت به سواحل مدیترانه فرستاده است اینک به صورت مستقیم به جانبداری از اسرائیل می پردازد.

- آمریکا معتقد بود که بمباران وحشیانه غزه از سوی نیروهای اسرائیلی که در آن از سلاح های غیرمتدوال آمریکایی نیز استفاده شده و تاکنون بیش از 7700 تن قربانی گرفته است توان و اراده نیروهای مقاومت را تحلیل خواهد برد اما اینک در عمل خلاف این تصور ثابت شده است و نیروهای مقاومت در کمین متجاوزان هستند.

- دخالت مستقیم آمریکا در جنگ غزه در کنار نیروهای اسرائیلی به این سادگی فراموش نخواهد شد بلکه مردم غزه برادرانی در محور مقاومت دارند که هرگز آنها را تنها نخواهند گذاشت و این جنگ به بمباران هوایی کودکان و زنان محدود نخواهد شد بلکه نبرد اصلی آنها با نیروهای شجاع مقاومت خواهد بود که برای رویارویی با قاتلان فرزندان و برادران و مادران و پدران خود لحظه شماری می کنند.

پربیننده ترین خبرها