نماینده ارامنه در مجلس: جنایات صهیونیست‌ها نمی‌تواند جلوی سقوط آنها را بگیرد

نماینده ارامنه در مجلس: جنایات صهیونیست‌ها نمی‌تواند جلوی سقوط آنها را بگیرد
يکشنبه 7 آبان 1402 - 11:13

نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس شورای اسلامی گفت: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه نه تنها مانع از سقوط این رژیم نمی‌شود، بلکه سقوط آن را تسریع می‌کند.

العالم - فلسطین اشغالی

آرا شاوردیان، نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه گفت : جنایات اخیر علیه مردم غزه نشان‌ دهنده اوج وحشیگری رژیم کودک‌کش صهیونیستی است که به سرکردگی و حمایت‌ آمریکا،‌ انگلیس، فرانسه و آلمان انجام می‌شود.

وی افزود: ما امروز در غزه شاهد اوج جنایت علیه مردم غزه هستیم و رژیم صهیونیستی با این حجم از حملات توپخانه‌ای، دریایی و هوایی و ریختن آتش بر سر مردم غزه به دنبال آن است تا به خیال خود این سرزمین را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خالی از سکنه کند.

نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس اظهار داشت : رژیم صهیونیستی علاوه بر جنایاتی که علیه مردم غزه مرتکب می‌شود، مردم این سرزمین را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در محاصره کامل قرار داده و حتی برای حضور نمایندگان نهادهای حقوق بشری و سازمان‌های بین‌ المللی روادید صادر نمی‌کند.

شاوردیان خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی سعی دارد این گونه القا کند که این حملات در پاسخ به طوفان الاقصی که از سوی ملت فلسطین انجام شده، صورت می‌گیرد، اما واقعیت این است که از سال 1948 تاکنون ما شاهد جنایات مختلف رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین هستیم و در طول دهه‌های گذشته،‌ این جنایات غیرانسانی علیه ملت فلسطین بی‌وقفه صورت گرفته است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی امروز از داخل دچار تزلزل شده و احزاب در داخل این رژیم بر سر مسائل مختلف هیچ‌گاه به اجماع نمی رسند و اختلافات داخلی در درون حاکمیت این رژیم به اوج رسیده است.

نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس اظهار داشت: رژیم صهیونیستی با حملات گسترده و انحراف افکار عمومی داخلی این رژیم از اختلافات درونی به مسئله غزه سعی دارد بر مشکلات داخلی خود سرپوش بگذارد، اما واقعیت این است که این جنایات نمی‌تواند سرپوشی بر مشکلات این رژیم در داخل و خارج باشد.

شاوردیان خاطرنشان کرد: جنایات علیه مردم غزه نه تنها مانع از سقوط رژیم صهیونیستی و جلوگیری از اختلافات داخلی آن نمی‌شود، بلکه سقوط این رژیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تسریع می‌کند.

پربیننده ترین خبرها