کنعانی:

اسطوره نخ‌نما شکست‌ناپذیری ارتش رژیم صهیونیستی فروپاشیده است

اسطوره نخ‌نما شکست‌ناپذیری ارتش رژیم صهیونیستی فروپاشیده است
يکشنبه 7 آبان 1402 - 11:41

سخنگوی وزارت امور خارجه نوشت: اسطوره نخ نمای شکست ناپذیری ارتش رژیم صهیونیستی، نه تنها در چشم جهانیان، بلکه در منظر شهروندان صهیونیست نیز فروپاشیده است.

العالم - ایران

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: جنایات هولناک و ضدانسانی رژیم کودک کش صهیونیستی علیه ملت مظلوم ‎ فلسطین در غزه پس از ‎شکست غیر قابل ترمیم ۷ اکتبر، زوال همیشگی این رژیم نزد وجدان‌های بیدار بشری در سراسر جهان را موجب شد و زوال محتوم آن را سرعت مضاعف بخشید.

وی افزود : جنایات وحشیانه ۲۲ روزه اخیر و ادامه دار صهیونیست‌ها در غزه، همچنین زوال اخلاقی رژیم آمریکا و دیگر حامیان آشکار و پنهان رژیم آپارتاید صهیونیستی را به همه جهانیان نشان داد و نقاب از چهره تزویر آنان برکشید.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: البته در فاجعه نسل کشی جاری در غزه، تمام راه‌ها برای رژیم صهیونیستی و حامیان آن به سمت شکست ختم می‌شود.

وی اضافه کرد: اسطوره نخ نمای شکست ناپذیری ارتش رژیم صهیونیستی، نه تنها در چشم جهانیان، بلکه در منظر شهروندان صهیونیست نیز فروپاشیده است.

‏کنعانی‬ گفت: رهبران جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی به قدری به توانمندی ارتش خود بی اعتماد هستند که درست مقارن با ورود زمینی محدود و ادعایی به ‎ غزه، اینترنت این منطقه را قطع کردند تا آثاری از تلفات، خسارات و زمین‌گیر شدن ارتش شکست خورده صهیونیستی به جهان مخابره نشود. غافل از آنکه دیگر اسطوره نخ نمای شکست ناپذیری ارتش این رژیم، نه تنها در چشم جهانیان، بلکه در منظر شهروندان صهیونیست نیز فروپاشیده است.

پربیننده ترین خبرها