المشاط: برای مقابله با حماقت صهیونیست‌ها، چند اتاق عملیات تشکیل شده است

المشاط: برای مقابله با حماقت صهیونیست‌ها، چند اتاق عملیات تشکیل شده است
يکشنبه 7 آبان 1402 - 23:04

رئیس شورای عالی سیاسی یمن خبر داد که گروههای مقاومت اتاق عملیاتهای مشترکی تشکیل دادند که برای مقابله با هر گونه حماقت رژیم صهیونیستی در خصوص یورش زمینی به غزه، فعالیت می‌کند.

العالم - یمن

مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن شامگاه امروز یکشنبه تأکید کرد که جنگ علیه ملت فلسطین، جنگ علیه اسلام است و غرب و آمریکا برای ریختن خون مردم این کشور، از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند.

المشاط ضمن تمجید از اقدامات حزب الله لبنان برای کاهش فشار صهیونیستها به غزه، گفت: عملیات طوفان الاقصی تمامی چیزیهایی را از بین خواهد برد که اسرائیل و امپریالیسم جهانی ایجاد کرده بود. لذا دیگر در جهان عرب، چیزی به نام اسرائیل وجود نخواهد داشت».

به گزارش خبرگزاری سبأ، وی با اشاره به اینکه چیزی به نام اراضی ۱۹۴۸ و ۱۹۶۷ وجود ندارد، تأکید کرد: اتاق عملیاتهای مشترکی وجود دارد که برای مقابله با هر گونه حماقت رژیم صهیونیستی در خصوص یورش [زمینی] به غزه، فعالیت می‌کند.

این مقام یمنی با تأکید بر اینکه تهدیدهای آمریکا برای این است که ملت یمن به وظیفه خود در قبال ملت فلسطین عمل نکند، تصریح کرد: به برادران فلسطینی می‌گویم که همه با شما هستند، از ملتها گرفته تا جنبشهای مقاومت تا اینکه این حمله وحشیانه شکست بخورد.

عبدالعزیز بن حبتور نخست وزیر دولت پیشبرد امور در یمن هفته گذشته تأکید کرد که صنعا با تمام توان، به کشتار مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد.

نخست وزیر یمن تهدید کرد که اگر حمله صهیونیستها به غزه ادامه پیدا کند، کشتیهای اسرائیلی در دریای سرخ هدف قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن در پایان گفت که موضع این کشور، تشکیل کشور فلسطین با حاکمیت کامل است.

فارس

پربیننده ترین خبرها