نماینده پاکستان در سازمان ملل نماینده کانادا را با خاک یکسان کرد + فیلم

دوشنبه 8 آبان 1402 - 13:46

نماینده پاکستان در سازمان ملل متحد از حمایت نماینده کانادایی از رژیم صهیونیستی انتقاد کرد. نماینده دائم این کشور براساس مواضع و سیاست‌های پاکستان در حمایت از فلسطین به قطعنامه مرتبط با تروریستی خواندن حماس رای منفی داد.

العالم - فلسطین اشغالی

نماینده پاکستان در سخنرانی خود در سازمان ملل به دلیل تعصب کورکورانه نماینده کانادا نسبت به رژیم صهیونیستی و حمله به حماس بدون محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه مردم بیگناه فلسطین و غزه، با این نماینده مقابله کرد.

منیر اکرم طی سخنانی خطاب به همتای کانادایی خود در سازمان ملل که بدون اشاره به جنایات هولناک اشغالگران صهیونیست علیه فلسطینیان و قتل عام بیش از ۷ هزار نفر در غزه، بر تروریستی خواندن حماس اصرار داشت، گفت: اجازه بدهید تا به شما یادآوری کنم که همه چیز از ۱۵ مهر (۷ اکتبر - روز اجرای عملیات طوفان الاقصی) شروع نشده بلکه این به دهه‌ها قبل یعنی زمان اشغال نامشروع اسرائیل بر سرزمین‌های فلسطینی برمی گردد.

وی اظهار داشت: اگر اصرار بر طرح نام سازمان حماس را دارید باید بگویم که واقعیت‌های میدانی بیانگر بمباران اسرائیل و قتل عام ۷ هزار نفر که بیشتر آنان کودکان و زنان هستند، است و اسرائیل مرتکب جنایات جنگی علیه فلسطینیان شده است.

نماینده دائم پاکستان خطاب به حامیان رژیم صهیونیستی افزود ‌که منصف باشید و اگر عدالتخواه هستید باید اسم اسرائیل را به میان آورید زیرا این رژیم ریشه مشکلات در سرزمین‌های اشغالی فلسطین است یعنی این حوادث از ۷ اکتبر آغاز نشده و دلیل اصلی آن اشغال نامشروع اسرائیل است.

پربیننده ترین خبرها