خاخام یهودی: برای نابودی اسرائیل دعا می کنیم

خاخام یهودی: برای نابودی اسرائیل دعا می کنیم
سه شنبه 9 آبان 1402 - 13:26

خاخام آمریکایی عضو جنبش ضد صهیونیستی می گوید: رژیم صهیونیستی دولت خود را با دزدی از اعراب تأسیس کرد، ما یهودیان متدین، هر روز برای پایان  سریع اسرائیل  به درگاه خداوند دعا می کنیم.

العالم - فلسطین اشغالی

خاخام "یسرائیل دیوید ویس" عضو سازمان بین المللی یهودی ضد صهیونیستی "ناطوري كارتا" در گفتگو با خبرگزاری آناتولی اظهار داشت که صهیونیست ها با دزدی از اعراب رژیم خود را تاسیس کردند و ما برای نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی هر چه سریعتر سرزمین فلسطین دعا می کنیم .

خاخام آمریکایی افزود افراد زیادی یهودیت و صهیونیسم را با هم اشتباه می گیرند و در این مورد سردرگم هستند. صهیونیسم ایدئولوژی رژیم اشغالگر اسرائیل است و تلاش می کند خود را یک کشور یهودی نشان دهد، اما صهیونیسم یک ایدئولوژی است و ارتباطی با دین یهود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: صهیونیسم نکبت سال 1948 را مرتکب شد که بخاطر آن فلسطینی ها به اجبار آواره شدند. فاصله یهودیت و صهیونیسم مثل فاصله زمین تا آسمان است و این دو با یکدیگر تناقض دارند .

خاخام ویس با اشاره به دستور تورات که «نکشید و دزدی نکنید» تاکید کرد : کشتن و دزدی آشکارا بر ما حرام است در حالی که رژیم صهیونیستی با دزدی از اعراب رژیم نا مشروع خود را بنیان نهاد و به همین خاطر با فلسطینی ها ابراز همدری (گریه) می کنیم

ویسی تاکید کرد که «اسرائیل یک رژیم یهودی ستیز است که نفرت برمی انگیزد». ما یهودیان متدین هر روز برای نابودی رژیم صهیونیستی اسرائیل به درگاه خداوند دعا می کنیم .زیرا خون های زیادی ازفلسطین ها ویهودیان ریخته است

وی همچنین خاطرنشان کرد که برای فلسطین دعا می کنند تا هر چه زودتر آزادی خود را به دست آورد.

پربیننده ترین خبرها