کمین مقاومت لبنان برای گشت رژیم صهیونیستی

کمین مقاومت لبنان برای گشت رژیم صهیونیستی
سه شنبه 9 آبان 1402 - 21:43

خبرنگار شبکه العالم از هدف گیری ماشین گشت رژیم صهیونیستی در پایگاه العاصی توسط مقاومت لبنان خبر داد و گفت : مردم جنوب لبنان با تشییع شهدای خود بر حمایت  از مقاومت اسلامی تأکید کردند.

العالم - لبنان

خبرنگار شبکه خبری العالم در پوشش زنده از مرز لبنان با سرزمین های اشغالی فلسطین گفت: در بیانیه مقاومت آمده در پایگاه العاصی که مستقیما مشرف بر شهرک های عیترون و میس الجبل است ، کمینی برای ماشین گشت زنی ایجاد شده بود که در خارج از محل بازرسی انجام داد و توسط مقاومت شناسایی و با سلاح های مناسب با آن برخورد شد و ضربات مستقیمی به آن وارد شد.

وی افزود: اسرائیل اطراف پایگاه و شهرک های میس، عیترون، بلیدا و شهرک های مروحین و علما الشعب بمباران کرد و در نتیجه بمباران با گلوله های فسفر آتش سوزی شد.

خبرنگار العالم افزود: روز گذشته چندین عملیات توسط مقاومت اسلامی انجام شد که طی آن تمامی امکانات لجستیکی، زیرساخت ها و تمامی سامانه های نظارتی و جاسوسی در پایگاه المطله منهدم شد.

وی گفت این پایگاه مسئولیت نظارت بر این منطقه از دشت الخیام تا ارتفاعات العدیسه تا شهرک مسکاف عام را برعهده داشت و دراثر هدف قرار گرفتن توسط مقاومت لبنان دید نداشت.

خبرنگار العالم توضیح داد هواپیماهای شناسایی لحظه ای صحنه را ترک نکردند و در روستای کفر کیلا مراسم تشییع پیکر محمد حلاوه یکی از شهدای مقاومت اسلامی برگزار شد و مردم تنها چند متر دورتر از شهرک اسرائیلی که به پادگان نظامی تبدیل شده فاصله داشتند.

وی افزود: مردم بر تداوم و حمایت از گزینه مقاومت تاکید دارند و معتقدند جز آن راهی برای تأکید و تحکیم حاکمیت ملی اشان وجود ندارد.

خبرنگار شبکه العالم با اشاره به پرواز هواپیماهای نظامی بر فراز آسمان جنوب لبنان گفت: اشغالگران به حملات ساختگی و واقعی برخی مناطق عادت کرده اند.

وی ادامه داد: در این لحظات شدت بمباران افزایش می‌یابد، زیرا صدای شلیک گلوله‌ها نزدیک برخی مکان‌ها از جمله تله العاصی مشرف به شهرک‌های عیترون و میس الجبل و از سمت شرقی شهر حولا و شهر مرکبا شنیده می شود.

پربیننده ترین خبرها